debatt Postat 31 december 2010 Postat 31 december 2010 😕 Har ni några såna? Mitt är att ge upp lättare. Att inte hålla på med något som jag vet att jag inte är bäst i. Det ger mer tid åt projekt som jag vet att jag är bra på. ☺️ brunch//:debatt
slejnard Postat 31 december 2010 Postat 31 december 2010 Att göra så gott jag kan samt inse mina begränsningar. Att jag duger som den jag är. Kämpar på i livet även om vägen är snar och krokig ibland. 🙂
SadamJR Postat 31 december 2010 Postat 31 december 2010 Att göra ett sista försök att komma igång med musiken om mitt sonar kommer någon gång. Ska ta reda på om det går att spela in enfingersackord med sådana där hemkeyboards och i så fall skaffa ett sådant, alternativ korgs nanoprodukter. Att börja med stavgång i rehabsyfte om såren under mina fötter inte blir värre och snöhelvetet försvinner. Gott nytt år på er.
debatt Postat 31 december 2010 Trådstartare Postat 31 december 2010 Hoppas på ett år helt utan utmaningar. Jag är trött på dem.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.