Jump to content
Annons

Världens mysigaste popband söker gitarrist/keyboardist i Stockholm

Recommended Posts

Sneezing Habit (oregistrerad)
Postat

Sneezing Habit söker: Gitarrist/keyboardist.

7årigt popband med ett gäng livespelningar i bagaget söker ny familjemedlem. Vi består av sångerska/pysslerska, gitarrist/skäggtomte, basist/bäst i världen och trummis/värmlänning (25-32 år). Lirar bara egna låtar, alla medlemmar deltar i låtsnickrandet. Vi söker en flexibel, soft person som är gitarrist eller keyboardist i grunden (helst både och) som har lust och tid att repa (1-2 ggr/vecka) samt spela live då och då. Nybörjare och bandana-fantaster/onanister undanbedes.

Lyssna på oss på Spotify: Sneezing Habit

eller spana in den för tillfället inte så vackra men funktionella myspacesidan:

www.myspace.com/sneezinghabit

Hör av dig på theband@sneezinghabit.com

post-27394-0-52402200-1293736527_thumb.jpg

Annons
Postat

Tjena,

Kille på 33år bor på värmdö. Jobbar 64% natt så har ganska så mycket tid över och lätt att byta bort nätter.

Lirar lite synth och lite gitarr.. Kanske inte jättebra men heller inte dåligt.

Spelar mest synth.. håller på mest med analog synth. Kan spela komp gitarr, inga solo prylar.

Kan heller inte noter utan kör på gehör liksom. Kan ta tid att lära sig nya låtar. men jag finns om det kan va nå!! 🙂

Jag: http://www.myspace.com/andy-electro ,inte riktigt vad ni söker förstås men jag är mångsidig av mig.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.