Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Okej, så ja är amatör och hatar datorer. Jag gör musik i Fl, Mitt Fast Track pro ljudkort när jag ska aktivera det i Fl så säger det att ''Error while creating ASIO Drivers''. Vad fan menar dom med det? Får inge ljud till kortet vilket suger.

Någon som har lust att hjälpa en noob? ;>

Annons
Postat

Använder inte FL, har dock ett Fast track pro-kort. Använder du PC/Mac?

PC, Mac kan inte hantera mina udda VST's

Postat

Du måste ändra inställningarna på ljudkortet...jag kan ta en screen senare så kan du testa samma inställningar som jag har....hade också probloem med det.

kör FL btw..

Postat

Återkommer imorgon med screen shot,....måste åka o jobba, tyvärr

Postat

Återkommer imorgon med screen shot,....måste åka o jobba, tyvärr

Man tackar! 😉

Postat

''Error while creating ASIO Drivers''. Vad fan menar dom med det? Får inge ljud till kortet vilket suger.

Du bör ladda ned eller installera från cd på nytt.

Använd ljudkortets specifika drivrutiner och inga andra.

Postat (redigerat)

Här kommer nått som kanske kommer att hjälpa dig.

tyhthththththt.jpg

Tackar! Den rutan känner jag inte igen. Men för nu, verkar det som det löste sig efter lite pulande. Tack för din tid!

Redigerat av Adii
Postat

Du bör ladda ned eller installera från cd på nytt.

Använd ljudkortets specifika drivrutiner och inga andra.

Drivrutiner som medföljer på en cd är ofta föråldrade, bättre att hämta de senaste från deras sida. Men ja, jag har gjort båda...

Postat

Tackar! Den rutan känner jag inte igen. Men för nu, verkar det som det löste sig efter lite pulande. Tack för din tid!

Det var så lite så, bara kul om man kan hjälpa nån ibland 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.