bollen Postat 26 december 2010 Postat 26 december 2010 Hallå! Nu är läget som så att jag har skrivit en låt som jag gärna skulle vilja få inspelad i en riktig studio, just för att jag vill få bra kvalité på inspelningen för att det är en present till en vän. Ska bara vara ett pianospår, inget annat. Jag söker alltså en inspelningsstudio i närheten av Vimmerby där jag bor. Helst inom 10 mils avstånd. Har ni några bra tips på nån bra studio som kan hjälpa mig: Tell me! Länka gärna till deras hemsida också 🙂 Tack på förhand! Bollen
laxlaxlax Postat 26 december 2010 Postat 26 december 2010 Hallå! Nu är läget som så att jag har skrivit en låt som jag gärna skulle vilja få inspelad i en riktig studio, just för att jag vill få bra kvalité på inspelningen för att det är en present till en vän. Ska bara vara ett pianospår, inget annat. Jag söker alltså en inspelningsstudio i närheten av Vimmerby där jag bor. Helst inom 10 mils avstånd. Har ni några bra tips på nån bra studio som kan hjälpa mig: Tell me! Länka gärna till deras hemsida också 🙂 Tack på förhand! Bollen Ring till Bert Olausson i Hultsfred. Sida: http://www.musikcity.se/studio.aspx
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.