TobiasDate (oregistrerad) Postat 25 december 2010 Postat 25 december 2010 Tjenare! Som mitt användarnamn avslöjar så heter jag mycket väl Tobias Date Är nyligen fyllda 21 unga år. Bor i Lerum (strax utanför göteborg) Musiken som går varm hemma hos mig är mestadels BlackMetal men även (hör och häpna) så går även schlager och dansband på här ibland. Spelar för tillfället Bas och sjunger i ett Black metal band som heter MURKLA Har även nyligen skapat ett projekt som heter Likmask som hittar på lite udda skapelser. Rätt nyligen spelat in å redigerat vårat första verk. Den finner ni här: Den avslöjar även lite om mina idéer!
sixties Postat 25 december 2010 Postat 25 december 2010 välommen. kul att du gillar lite olika sorters musik.
TobiasDate (oregistrerad) Postat 25 december 2010 Postat 25 december 2010 välommen. kul att du gillar lite olika sorters musik. Jodå, man är lite av en allätare! Finns dock en del musik som gör mig förbannad: tex. hiphop å sån dynga!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.