FenderFTW Postat 23 december 2010 Postat 23 december 2010 jag och en kompis spelade in i garageband! http://www.youtube.com/watch?v=VfIyqcEL7r0 HA EN RIKTIGT GOD JUL ALLA STUDIOFREAKS, själv önskar jag mig nya monitorer vad önskar ni er? 1
Carle Postat 23 december 2010 Postat 23 december 2010 24" datorskärm så man ser vad man gör när man arbetar och Tre Kronor-boxen. Men jag är mest glad för att få vara med familjen, ta det lugnt, dricka glögg och se på Karl Bertil Jonsson.
Stoneyoung Postat 23 december 2010 Postat 23 december 2010 http://www.youtube.com/watch?v=LozMiiF0e-Y Får väl länka denna dängan då🙂 God jul på er och hoppas Tomten kommer med klappar istället för smällar:)
lowsnuff Postat 23 december 2010 Postat 23 december 2010 fått en tidig present, det blev en sE Electronics x1 har ju fått bra betyg 🙂 bor 53 mil bort så får vänta några dagar tills jag kan testa 🙂 (min första mik är det allafall, ska prova micka upp min ovation gitarr när jag kommer hem) har också önskat mig blue-ray filmer och ett nytt chassi till datorn (om det var intressant med sånt som inte är musikrelaterat)
Naymari Postat 23 december 2010 Postat 23 december 2010 Jag önskar mig att vi kommer iväg och träffar släkt imorgon. Blev igen släkt idag. jävla viterkräksjuka.
Claes Holmerup Postat 23 december 2010 Postat 23 december 2010 GOD JUL! Jag önskar mig mindre snö. Efter allt skottande hittills i år, så har jag klarat av både årets och nästa års träning... 😠 På musikfronten är det inte så mycket mer som går att önska. Jag har ju redan "allt" - och bättre kvalitet än jag egentligen behöver... 😉 Inga ljudklappar till studion i år, alltså. Ok - en tidig ljudklapp blev det i och för sig; TritonAudio D2O Tube-FET...
kardo Postat 23 december 2010 Postat 23 december 2010 (redigerat) En sådan här ! så jag kan komma ut från min tomt GOD JUL ! Redigerat 23 december 2010 av kardo
FenderFTW Postat 23 december 2010 Trådstartare Postat 23 december 2010 GOD JUL! Jag önskar mig mindre snö. Efter allt skottande hittills i år, så har jag klarat av både årets och nästa års träning... 😠 På musikfronten är det inte så mycket mer som går att önska. Jag har ju redan "allt" - och bättre kvalitet än jag egentligen behöver... 😉 Inga ljudklappar till studion i år, alltså. Ok - en tidig ljudklapp blev det i och för sig; TritonAudio D2O Tube-FET... men jag har märkt att man blir piggare i "studion" om man tränar, och är ute! öööjj! fullutrustad studio vore, men tyvärr har jag varit elak 🙂
Valle Postat 23 december 2010 Postat 23 december 2010 Ja, vad fan... God Jul till precis varenda en jävel. (Till Claes vill jag bara säga att jag härmed slipper snöskottandet, då vi alldeles nyligen sålt radhuset i lilla Oxie och flyttat till en softig våning i City; så nu är vi inte grannar längre 🙁 Så istället för snöskottande blir det skrotlyft på något svettigt ställe mitt i smeten.) Jag önskar mig fred på jorden. (Det där sa jag bara för att det är något så jävla fjantigt att säga! Egentligen önskar jag mig framgång, rikedom, droger, sex och musik i det oändliga — som gubbarna i Stones, ungefär.) FenderFTW: Är det du i videon?
basshole Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 Jag önskar mig en svart Rickenbacker 4001. Eller vänta nu.. jag köpte ju just en till mig själv! Ha! 🙂 1
KillwithSkill Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 Ett större hem! Fast nära där jag bor nu, och spela hur högt jag vill!
Claes Holmerup Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 Jag önskar mig en svart Rickenbacker 4001. Eller vänta nu.. jag köpte ju just en till mig själv! Ha! 🙂 Härligt! Då är vi i alla fall två i forumet som har sådana läckerheter. 🥰 1
BurninSven (oregistrerad) Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 Lite mindre jul nästa gång vore inte dumt.
therocker Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 Som vanligt en gibson les paul standard med såna där creme/svart färgade mickar 🥰🥰
laxlaxlax Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 (redigerat) då vi alldeles nyligen sålt radhuset i lilla Oxie och flyttat till en softig våning i City Malmö? Är vi grannars nu? Önskar mig en jävligt skön & tätvävd tröja i bra bomullskvalitetkvalitet. Redigerat 24 december 2010 av laxlaxlax
FenderFTW Postat 24 december 2010 Trådstartare Postat 24 december 2010 Ja, vad fan... God Jul till precis varenda en jävel. (Till Claes vill jag bara säga att jag härmed slipper snöskottandet, då vi alldeles nyligen sålt radhuset i lilla Oxie och flyttat till en softig våning i City; så nu är vi inte grannar längre 🙁 Så istället för snöskottande blir det skrotlyft på något svettigt ställe mitt i smeten.) Jag önskar mig fred på jorden. (Det där sa jag bara för att det är något så jävla fjantigt att säga! Egentligen önskar jag mig framgång, rikedom, droger, sex och musik i det oändliga — som gubbarna i Stones, ungefär.) FenderFTW: Är det du i videon? Jo visst är det de, fast tjejen som sjunger är en god vän 🙂
Rödeorm (oregistrerad) Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 Pro tools 9 och ett toast-järn. Eller förresten när vi ändå är i farten, jag skulle även vilja ha Tonehammers Requiem, DSI Mopho och en Moog MiniMoog Voyager.
Johnny Boi Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 God Jul alla forummedlemmar! Detta är ju egentligen det första forumet jag är med och aktiv i, och jag tycker det funkar rätt bra! För det mesta en glad och humoristisk stämning. Som det har varit de senaste åren så är det mesta jag behöver för dyrt att önska i julklapp... Överst på ljudklappslistan står väl ett matchat par C214 så jag kan börja med min flygelinspelning, annars är det en SSD hårddisk på minst 150 (lutar åt OCZ Vertex 2) jag verkligen behöver... Men en Mew-skiva tror jag allt att jag får, samt ett lågt mickstativ och ett par nya in-ear-lurar (Philips SHE9620, som jag fick beställa själv p.g.a. föräldrar som är ovana online-shoppare).
jossman Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 God Jul Önskar att vi (familj) fick mer tid att spela och sjunga tillsammans
Assar Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 God jul! Den här har ni sett förut ... http://www.youtube.com/watch?v=08o6JyvvtP8
Valle Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 Malmö? Är vi grannars nu? Jäpp, Amiralsgatan 26. Stoppa gärna förbi en dag, så bjuder jag på något varmstarkt. (Det får i så fall bli JD eller Maker's Mark; kärringdrickan Southern Comfort har jag dessvärre inte.) 😄
Hastalavista Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 God Jul! vill jag önska er alla med denna trudelutt. http://www.youtube.com/watch?v=R_GVPPYMARo Vad jag önskar mig är tid! Tid att hinna ägna sig åt saker man vill göra.
laxlaxlax Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 (Det får i så fall bli JD eller Maker's Mark; kärringdrickan Southern Comfort har jag dessvärre inte.) hah! Den fick jag nog av sist vi sågs! Ja säg till när du har kommit iordning. Om du har vinylspelaren redo kan jag ta med lite plattor.
SadamJR Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 Önskar alla en god jul. Hoppas också på en snabb leverans av det Sonar X1 Producer som är min julklapp till mig själv.
Ludde46 (oregistrerad) Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 Önskar mig och alla andra en god jul och möjligtvis få prova cedar produkter
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.