k.man Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Årets gangbang: Rabieshund - Robot Gangbang Årets låtkritiker: Kingston (=
joachime Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 (redigerat) Årets Loa Falkman: Fidden Verkligen. Men var inte det förra året? Edit: 2006 - herregud! 😮 Redigerat 22 december 2010 av joachime
Vallhagen Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 (redigerat) Verkligen. Men var det inte förra året? Jävlar 😄😛 Eller öhh... nä det var fyra år sen... Men still going aktuell eller? Facebookgruppen är nog 2010, jag skyller nomineringen på det... (Edit igen: Vi redigatorpillar visst i våra poster samtidigt... ja herregud, 06...) Redigerat 22 december 2010 av Vallhagen
Dingbats Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Årets riddare mot kommers och folklighet, dingbats. Och det står jag för!
Naymari Postat 22 december 2010 Trådstartare Postat 22 december 2010 Nu har vi 30 kategorier. kolla antingen inlägg 1 eller nedan bifogade. Nu kan ni ENDAST!! rösta på dessa kategorierna. det är iaf de enda som jag kommer räkna
laxlaxlax Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Röstar också på Nattvaktaren som årets riddare på vit häst!
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 (redigerat) Årets mest ignorerade trådskapare: Naymari Och då menar jag denna tråd. Redigerat 22 december 2010 av debatt
therocker Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 (redigerat) . Redigerat 22 december 2010 av therocker
Naymari Postat 22 december 2010 Trådstartare Postat 22 december 2010 Årets mest ignorerade trådskapare: Naymari Och då menar jag denna tråd. My thread, my rules 😉
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 My thread, my rules 😉 Tycker ju jag me... Men det kom snabbt in på en massa annat här. Årets låt: Ingen specifik, nåt med Anjou.
UNiT Postat 23 december 2010 Postat 23 december 2010 (redigerat) Årets producent: Dr Loop Årets hjälpsammaste: Linus (känner mig lite propellerheads-patriotisk, men det tar jag inget extra för...) EDIT: Årets youtubeklipps postare: sixties /EDIT: Redigerat 27 december 2010 av UNiT
Demonproducenten Postat 23 december 2010 Postat 23 december 2010 Årets hjälpsammaste är naturligtvis Claes, precis som alla andra år. Några extra kategorier kanske? Årets utan gylf, carle. Årets comeback, laxlaxlax. Årets mentalpatient, analogfreak. Årets mest diskuterade skivproduktion, debatts. Årets mest försåtliga missuppfattare, demonproducenten. ("så du menar att alla som jobbar musik är nazister?") Årets indignerade piratkopierare, jjrockford. Årets dansmusikexpert, pikzel. Årets fördröjda utlösning, nyhetsroboten. Årets fredagsprovokatör, valle. ("men det sa jag inte, bozo!") Årets mest ekonomiska, http://forum.studio....p?showuser=9550 Årets riddare mot kommers och folklighet, dingbats. Årets test-, grafik- och jämförelsearbetare, linus och joachime. Årets gubbe, sadamjr. Årets captain obvious, onaij. Årets sae, frekvensspektrumanalysator. Årets tuffing, soxic. Årets mest oväntade utfall, guitar nilsson vill döda han på dansbandskampen. Årets rubriksättare, adolfo diaz. Årets spammare och mesta snickesnackare, ubetoo. 😄 årets pudel: nattvaktaren (spotify-frågan)
joachime Postat 23 december 2010 Postat 23 december 2010 årets pudel: nattvaktaren (spotify-frågan) Kräver inte en pudel att man ändrar ståndpunkt? Jag röstar på Linus som årets mest hjälpsamme. Lax får min röst som årets låtskrivare. Årets producent: Elof - för sitt jobb med Niki & the Dove
kardo Postat 23 december 2010 Postat 23 december 2010 Årets WTF!?! Lördag ! https://www.studio.se/index.php?showtopic=80863&hl=spela in musik &st=0
Matthew L Postat 23 december 2010 Postat 23 december 2010 Agree. Negativa spiraler föder negativa spiraler. Nu är du alldeles för negativ! ☺️
Assar Postat 23 december 2010 Postat 23 december 2010 Nu är du alldeles för negativ! ☺️ Om man bara säger det två gånger så blir det positivt. Enkel matematik ...
therocker Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 Så, då var dom sista klapparna inslagna och skinkan provsmakad tillsammans med en härlig julöl 🙂 Har röstat i de kategorier jag finner relevanta, resten har jag strukit! Happy x-mas to u all!!! Årets Låt aROCKER now I'm turning you on !! Så underbart retro. Årets Hjälpsammaste Tja, Claes? Årets Comeback laxlaxlax La ner musiken, sålde sina grejjer och vips är han tillbaka 🙂 Det är vi glada för! Årets dansmusikexpert ?? vad är det? ☺️ Årets fredagsprovokatör Valleballe, trodde ett tag att han fick betalt av olsberg Årets riddare på vit häst nattvaktaren Årets test-, grafik- och jämförelsearbetare drloop, joachime, linus Årets tuffing valle Årets youtubeklipps postare sixties Årets Vidarebefordrare Haha, Gilbert the one and only (I only write this once, so read carefully 😉 ) Årets Skägg laxlaxlax Årets Positiva claes
Demonproducenten Postat 28 december 2010 Postat 28 december 2010 Kräver inte en pudel att man ändrar ståndpunkt? har han inte det? det har ju gått två år nu 😉
joachime Postat 28 december 2010 Postat 28 december 2010 har han inte det? det har ju gått två år nu 😉 Ha ha, jo det kanske han har. 🙂 Årets fredagsprovokatör Valleballe, trodde ett tag att han fick betalt av olsberg Håller helt med. Fast å andra sidan känns titeln som definierad av Valle. Jag tror det är Naymari som är avlönad av Valle.
Naymari Postat 28 december 2010 Trådstartare Postat 28 december 2010 Jag tror det är Naymari som är avlönad av Valle. Nejmen, vilket tramsigt påstående 😱
joachime Postat 28 december 2010 Postat 28 december 2010 Nejmen, vilket tramsigt påstående 😱 Ber om ursäkt för att jag tramsade i din tråd.
Naymari Postat 28 december 2010 Trådstartare Postat 28 december 2010 Ber om ursäkt för att jag tramsade i din tråd. Haha du är förlåten 🥰
nattvaktaren Postat 30 december 2010 Postat 30 december 2010 Årets inlägg - Stampe76 Hej alla. Jag har en hemmastudio som jag gärna vill få till att funka som en hobbyverksamhet. Problemet jag har e att marknadsföra mig själv (stammar kraftigt). Nu e det så att en väldigt aktuell kändis har spelat en låt i min studio för ett par år sen. Låten e riktigt bra och nyskapande. Frågan jag har nu e kan jag på nått sätt utnyttja detta för att kunna få fart på verksamheten? Vill inget annat än att jobba med detta. Tar också gärna emot tips på hur jag ska kunna öka "kundkretsen"...
Vallhagen Postat 31 december 2010 Postat 31 december 2010 Årets Geni - det blir nog han RABIESHUND, som har det där lilla som inte alla andra har. Årets Hjälpsammaste - Linus. Tack! Årets mest försåtliga missuppfattare - Valle Årets dansmusikexpert - måste väl vara Nattvaktaren Årets fredagsprovokatör - Claes Årets mest ekonomiska - Jag själv Årets Spenderare - inte jag Årets riddare på vit häst - Uli Jon Roth, i år och alla år, hästen har vingar. Är han inte här på forumet? Årets captain obvious - debatt Årets tuffing - Fidden. Våga orakat. Årets youtubeklipps postare - Sixties Årets Skägg - Demonproducenten Årets Tvillingsjälar - Gilbert och Glaskatten? Årets Projekt - Kommer nästa år. ... Nu blire skål o gott nytt år! Syns -11
Gilbert Postat 31 december 2010 Postat 31 december 2010 Årets Tvillingsjälar - Gilbert och Glaskatten? Någon jä... måtta får det väl ändå vara ... 😛
Naymari Postat 31 december 2010 Trådstartare Postat 31 december 2010 (redigerat) Vinnarna utsetta. Årets Geni Rabieshund Årets Låt Lika mellan: Hellvalla Burn – Rock me crazy aRocker – Now I'm turning you on Årets Producent Dr Loop Årets Newbie MattiasSikmar Årets Hjälpsammaste Lika mellan: Claes Linus Årets Comeback Laxlaxlax Årets mest diskuterade skivproduktion Debatt Årets mest försåtliga missuppfattare Lika mellan: Demonproducenten Valle Årets dansmusikexpert Även här lika mellan: Pikzel Nattvaktaren Årets fredagsprovokatör Valle Årets mest ekonomiska Gilbert Årets riddare på vit häst Nattvaktaren Årets test-, grafik- och jämförelsearbetare Även här lika Linus Joachime Årets captain obvious Lika: Onaij debatt Årets tuffing lika trippelt upp Soxic Valle Fidden Årets rubriksättare Adolfo diaz Årets youtubeklipps postare Sixties Årets Vidarebefordrare Gilbert Årets Skägg Laxlaxlax Årets Tvillingsjälar Lika hehe: Debatt & SadamJR Gilbert & Glaskatten Årets WTF!?! Lördag Årets Positiva Claes Gratulerar våra vinnare 😄 Gott nytt år önskar jag till er alla! 🙂 Redigerat 31 december 2010 av Naymari
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.