Naymari Postat 21 december 2010 Postat 21 december 2010 (redigerat) Hallå! Tänkte dra igång en egen liten tradition här på forumet! 🙂 Tanken är att man har ett antal kategorier. så får alla nämna den medlemmen de tycker passar in under kategorin. Sen kan man pryda sin "space" under sina inlägg med "Jag blev årets Gitarrist 2010 eller liknande. Och till kategorierna: Årets Geni Årets Låt (som en på forumet gjort då 😉 ) Årets Musiker Årets Producent Årets Låtskrivare Årets Newbie Årets Hjälpsammaste Årets Comeback Årets mest diskuterade skivproduktion Årets mest försåtliga missuppfattare Årets dansmusikexpert Årets fredagsprovokatör Årets mest ekonomiska Årets Spenderare Årets riddare på vit häst Årets test-, grafik- och jämförelsearbetare Årets captain obvious Årets tuffing Årets rubriksättare Årets youtubeklipps postare Årets Vidarebefordrare Årets Skägg Årets Tvillingsjälar Årets Projekt Årets WTF!?! Årets Positiva endaste dessa 30 som räknas nu! Ha kul! Eller något. 😄 Vinnarna räknas ihop den första januari av mig, eller om någon är extremt snabb. Och nej jag har inte lite och göra Redigerat 22 december 2010 av Naymari
P Forsberg Postat 21 december 2010 Postat 21 december 2010 Måste man ge någon motivering till varför man tycker att personen i fråga ska utnämnas? Om inte så vill jag gärna utnämna mig själv till Årets Geni. 🙂 Tycker att Claes borde bli Årets Hjälpsammaste.
Naymari Postat 21 december 2010 Trådstartare Postat 21 december 2010 motivering kan man säga om man vill 🙂 KOmmer tillbaka senare med mitt illskott 🙂
nattvaktaren Postat 21 december 2010 Postat 21 december 2010 Årets spammare var ju lätt: "Malin Sjölander" a k a Ubetoo.
danielssondesign Postat 21 december 2010 Postat 21 december 2010 Priset för årets spammare kan ju vara livstids avstängning 🙂 1
joachime Postat 21 december 2010 Postat 21 december 2010 Föreslår att man undviker negativa kategorier som årets utbrott och årets spammare.
sadomachine (oregistrerad) Postat 21 december 2010 Postat 21 december 2010 Nä, fler negativa kategorier så att det blir lite rolig läsning...
Assar Postat 21 december 2010 Postat 21 december 2010 Föreslår att man undviker negativa kategorier som årets utbrott och årets spammare. Agree. Negativa spiraler föder negativa spiraler.
Naymari Postat 21 december 2010 Trådstartare Postat 21 december 2010 Okay. Kan dra bort skämt, spammare och utbrott. Tänkte inte att de skulle dra till sig negativ energi utan mer som en ja skämtsam liten utmärkelse.
Carle Postat 21 december 2010 Postat 21 december 2010 Vill gärna nominera MattiasSikmar till årets newbie.
Naymari Postat 21 december 2010 Trådstartare Postat 21 december 2010 Jag gör lite till tråden nu då Årets låt skulle jag vilja nominera Rock me crazy från Hellvalla Burn (vet inte när ni släppte den dock. enligt forumtråden har den legat uppe sen januari så🙂 Årets hjälpsammaste skulle jag vilja nominera Linus.
Valle Postat 21 december 2010 Postat 21 december 2010 Årets låt skulle jag vilja nominera Rock me crazy från Hellvalla Burn (vet inte när ni släppte den dock. enligt forumtråden har den legat uppe sen januari så🙂 🙂 (Release => januari 2010)
nattvaktaren Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Årets hjälpsammaste är naturligtvis Claes, precis som alla andra år. Några extra kategorier kanske? Årets utan gylf, carle. Årets comeback, laxlaxlax. Årets mentalpatient, analogfreak. Årets mest diskuterade skivproduktion, debatts. Årets mest försåtliga missuppfattare, demonproducenten. ("så du menar att alla som jobbar musik är nazister?") Årets indignerade piratkopierare, jjrockford. Årets dansmusikexpert, pikzel. Årets fördröjda utlösning, nyhetsroboten. Årets fredagsprovokatör, valle. ("men det sa jag inte, bozo!") Årets mest ekonomiska, //forum.studio.se/index.php?showuser=9550 Årets riddare mot kommers och folklighet, dingbats. Årets test-, grafik- och jämförelsearbetare, linus och joachime. Årets gubbe, sadamjr. Årets captain obvious, onaij. Årets sae, frekvensspektrumanalysator. Årets tuffing, soxic. Årets mest oväntade utfall, guitar nilsson vill döda han på dansbandskampen. Årets rubriksättare, adolfo diaz. Årets spammare och mesta snickesnackare, ubetoo.
laxlaxlax Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 (redigerat) Milleniets youtubeklippspostare: Sixties Redigerat 22 december 2010 av laxlaxlax
therocker Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Årets riddare på vit häst blir Nattvaktaren för sin heroiska räddning av stackars Robyn när hon fastnat i studiorävarnas fula käftar!
drloop (oregistrerad) Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Åh, jag tackar! ☺️ Där fick du en pluspoäng av mig! Förvisso för fel inlägg men det är tanken som räknas 🙂
Naymari Postat 22 december 2010 Trådstartare Postat 22 december 2010 Snor några av nattvaktarens Kategorier. vi skulle dock försöka att behålla en trevlig känsla så de negativa avstår vi ifrån tyvärr 🥰
nattvaktaren Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Snor några av nattvaktarens Kategorier. vi skulle dock försöka att behålla en trevlig känsla så de negativa avstår vi ifrån tyvärr 🥰 ...blev väl inte så där jättelyckat?
laxlaxlax Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 (redigerat) ...blev väl inte så där jättelyckat? 😄 stackars Nattvaktaren blev vingklippt från sin ironi. höh Så ska dom tas, Naymari! Redigerat 22 december 2010 av laxlaxlax
therocker Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Åh, jag tackar! ☺️ Här försöker man ge din manlighet en knäpp på näsan och du svarar med ett tack.... hmmm nåja, God jul på dig 🙂
drloop (oregistrerad) Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Här försöker man ge din manlighet en knäpp på näsan och du svarar med ett tack.... hmmm nåja, God jul på dig 🙂 Jag tror nog att jag tolkade ditt inlägg på samma sätt som Nattvaktaren..... tyckte det var ett trevligt inlägg och manligt dessutom... God Jul!
Valle Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Årets Hjälpsammaste: Claes Årets Vidarebefordrare: Gilbert Årets Rumphuggare: Nattvaktaren (ung. "... precis så tänkte Hitler ...") Årets MBBAD: Fredrik Årets Skägg: laxlaxlax Årets Tvillingsjälar: debatt & SadamJR Årets Varningsnoja: Valle
Claes Holmerup Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 (redigerat) Nominerad till "årets hjälpsammaste" i flera inlägg. 😊 Jag bugar mig djupt i stoftet och tackar för vänligheten - och hoppas att jag kan lyckas fortsätta leva upp till denna åtråvärda titel även i framtiden. 🥰 Redigerat 22 december 2010 av Claes
Naymari Postat 22 december 2010 Trådstartare Postat 22 december 2010 Nu har vi tagit speget till 27 kategorier. Har någon 3 till så håller vi oss på 30 För året så nominerar man endast i kategorierna i inlägg 1 ok? 🙂
mrpimmy Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Nu har vi tagit speget till 27 kategorier. Har någon 3 till så håller vi oss på 30 För året så nominerar man endast i kategorierna i inlägg 1 ok? 🙂 Det blir superbra, härligt att du styr upp detta naymari.
Naymari Postat 22 december 2010 Trådstartare Postat 22 december 2010 OKEY FOLK! Nu har vi 30 kategorier. kolla antingen inlägg 1 eller nedan bifogade. Nu kan ni ENDAST!! rösta på dessa kategorierna. det är iaf de enda som jag kommer räkna Årets Geni Årets Låt (som en på forumet gjort då 😉 ) Årets Musiker Årets Producent Årets Låtskrivare Årets Newbie Årets Hjälpsammaste Årets Comeback Årets mest diskuterade skivproduktion Årets mest försåtliga missuppfattare Årets dansmusikexpert Årets fredagsprovokatör Årets mest ekonomiska Årets Spenderare Årets riddare på vit häst Årets test-, grafik- och jämförelsearbetare Årets captain obvious Årets tuffing Årets rubriksättare Årets youtubeklipps postare Årets Vidarebefordrare Årets Skägg Årets Tvillingsjälar Årets Projekt Årets WTF!?! Årets Positiva Ni kan kopiera listan och skriva ert svar sidan om/under, eller göra som ni själva behagar. gl&hf! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.