Jump to content
Annons

hur ere

BurninSven (oregistrerad)

Recommended Posts

Postat

Har ni skottat nån snö och fixat julskinkan än eller? Här har det blitt några kubik, skinkan är klar och till och med två sockerkakor!

Annons
Postat

Här är allt lugnt. Som inbiten ungkarl firar jag julafton hos syrran, vilket blir alldeles lagom mycket för mig. När det gäller snöläget så hängde balkongen kvar sist jag kollade. Förra vintern gick hyresvärlden ut med en allmän anmodan om att balkongerna borde skottas, samtidigt som de skottade taket. Avvaktar tills vidare.

Postat

Här är mest is, inte så mycket snö.

Har tillverkat egna julklappar denna julen.

Det ska bli mer snö...

Undrar om det nånsin blir varmt igen.

• 2 veckor senare...
Postat

Här bidde det en ganska rörig jul iom att svärfar ramlade och bröt lårbenet, kort sagt man hann inte med så mycket mer. Fick dock ett par sockor i födelsedags present vilket var helt ok välkommet i samlingarna pga av det kalla golvet här i stugan.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.