nallenalle Postat 17 december 2010 Dela Postat 17 december 2010 Hej! Jag har nu gjort musik i några år och börjar få ihop väldigt många låtar som saknar en gemensam sak, nämligen sång. Har ingen möjlighet att själv sjunga in och sjunger inte så vackert så därför söker jag dig som har de möjligheterna som jag saknar. Har i nuläget ca 500 mer lr mindre färdiga låtar och delar gärna med mig av det jag gjort för att få sång på dem. Finns allt mellan rock, hiphop till house och pop. Vissa låtar har slasksång andra saknar helt sång. PMa om du är intresserad av att sjunga Mvh Björn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Radar101music Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 No payment antar jag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bee Postat 26 mars 2011 Dela Postat 26 mars 2011 Hej Björn! Det låter väldigt intressant men jag tänkte kolla med dig ifall du har några beats ute på nätet som man kan lyssna på, t.ex. Soundcloud eller myspace. Tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.