happyfamilyproductions (oregistrerad) Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Kan någon tala om hur man avslutar sitt medlemskap här ?
Dingbats Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Exakt varför är det så viktigt att ta bort kontot? Bara sluta kom hit. Ingen märker nåt, du har tre inlägg.
happyfamilyproductions (oregistrerad) Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 För att jag inte vill vara sökbar med mitt profilnamn, hur som helst, mina motiv må vara vilka som helst, oavsett vad du tycker om dom så borde det gå att radera sig.
Vallhagen Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 För att jag inte vill vara sökbar med mitt profilnamn, hur som helst, mina motiv må vara vilka som helst, oavsett vad du tycker om dom så borde det gå att radera sig. Skicka ett PM till Olsberg, så fixar han till det. tjing Bengt
Hellpig Postat 28 januari 2011 Postat 28 januari 2011 Fast profilnamnet blev han inte av med. Inte direkt i alla fall!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.