Ahseyo (oregistrerad) Postat 15 december 2010 Dela Postat 15 december 2010 Har några låtar jag gärna skulle vilja göra remixar utav, men kan inte skära av mp3 filer 🙁 kan någon visa hur man gör det, antingen med FL eller Audacity? Gärna med någon av dem senare versionerna efter som jag använder dem så det inte blir något krångel med att hitta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 15 december 2010 Dela Postat 15 december 2010 Vad menar du med skära av? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nilsL Postat 15 december 2010 Dela Postat 15 december 2010 Jag antar att han menar klippa ut en viss del ur mp3-filen utan att omkoda (och därmed försämra ljudkvaliteten i onödan). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 15 december 2010 Dela Postat 15 december 2010 Menar du typ klippa ut refrängen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ahseyo (oregistrerad) Postat 16 december 2010 Dela Postat 16 december 2010 Menar du typ klippa ut refrängen? Ja typ, klippa ut en viss del av ett intro och så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 16 december 2010 Dela Postat 16 december 2010 Kan inte något av programmen du använder importera MP3:orna och - om det skulle behövas för att bearbeta - omvandla till WAV? Om programmen bara kan hantera WAV, men inte omvandla själva, så finns det massor av fristående MP3 till WAV omvandlare om man Googlar efter just mp3 to wav... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 16 december 2010 Dela Postat 16 december 2010 Verktyget ser oftast ut som en Sax i nästan alla program. Eller så kan man ju googla på tex Cut , Scissors + FL Studio. Hur man klipper i FL Studio Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.