Ahseyo (oregistrerad) Postat 15 december 2010 Postat 15 december 2010 Tjenare ny medlem här. Heter Eric och är 16 år. Jag började intressera mig i ljud-teknik och elektronisk musik för ett år sedan ungefär och är fortfarande ganska ny. Jag har spelat gittar i 6 år nu snart och piano i fyra år(tagit lektioner i två år) och spelar även trummor och kan grunderna i bas. Jag kommer från Syd Korea från början och har även stort intresse för språk och AI. Jag började producera med FL Studio 9 precis när version 9 hade kommit ut på marknaden och planerar inte att arbeta med något annat program. Jag producerar inom många genrer men är mest aktiv inom drum and bass, UK Hardcore och kommer kanske bli mera aktiv i många typer av Trance musik. Jag är väldigt experimentell och ser även fram emot att kanske(?) jobba med någon här i framtiden(?). Det var nog allt, hoppas att få många tips och kanske lite hjälp här.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.