Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjohej! Ute och letar efter en reverb pedal eller rack modul, men jag spelade på en bogner alchemiststärkare och den hade precis ljudet jag ville ha, men det var 7 papp bara för reverbet är fel, är det någon som förstår mig och kan komma med förslag på någon skön reverbklang, helst rack eftersom jag kommer nog vilja ha det på sång också när jag spelar in 🙂

Annons
Postat

Eleven Rack innehåller ett stereoreverb som är baserat på Avids HD Reverb One Plugin. Ett av de bästa reverb till gitarr jag någonsin provat.

Postat
  On 2010-12-13 at 19:03 sa FenderFTW:

Avids HD reverb, är det lika bra som Eleven's version?

Alltså, Avids HD Reverb One är det reverb som det i Eleven Rack är baserat på, så det i Eleven Rack är en betydligt enklare variant än hela Reverb One. Men bra låter det.

Postat (redigerat)

Fast då måste du fixa ett helt TDM-system för att kunna köra Reverb One, och det blir vansinnnigt dyrt. (Det kan alltså inte köpas separat.)

http://www.avid.com/US/products/Reverb-One

Redigerat av AnthonyS

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.