slaptap Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 Spelar väl inte så stor roll vilket av ovanstående alternativ man kryssar i? Genomsnittsmedborgaren i Svea Rike är i allmänhet en färgstark person som röstar rött, tänker blått, jobbar svart och äter grönt.... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
unbornichen Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 Glass: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
perdefinition Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 Jag är högerextremist, men också arbetslös, så jag röstar på socialdemokraterna för att behålla min rock n roll-lifestyle. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aquiesce Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 Tycker folk med välbetalda arbeten bör givetvis betala mer skatt än de som tjänar mindre. Samtidigt bör staten göra sitt yttersta för att sätta ditt de som fuskar med bidrag o.s.v. Man ska inte behöva leva som en jäkla kyrkråtta ifall man verkligen är sjuk eller t.ex. drar på sig någon arbetsskada. Däremot latmaskar som inte jobbar p.g.a. att de inte orkar kan ju fan ta mig gott klara sig själva. Sossarna nu för tiden är ju också ett borgar-parti... Rikspolitiken är ju rena katastrofen enligt min mening. Jag menar HÖJA skatterna på arbete och SÄNKA eller TA BORT dem på aktier, ägande, arv , gåvor o.s.v. Vilket skitsnack. Och ovanpå det ska vissa idiot-politiker roffa åt sig själva så mycket som möjligt. Dessutom tycker jag att priserna på att åka kollektiv måste minska. Utan att därmed bensinpriset ska gå upp till 30 spänn per liter Sammanfattningsvis kan man ju säga att inget parti faller mig riktoigt i smaken 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tjongan Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 Efterssom brun inte fanns fick de bli socialdemokrat. e inte för aktiv politiskt Hoppas för din skull att du skämtar. Fanns inga bra alternativ där i listan så jag röstade blankt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 Jag tycker nog som Dumb Dan. Den här tråden känns både lite skum och farlig och onödig. Ska jag bekänna politisk färg så lutar jag mest åt Hammagrellas politik. Dock anser jag att VAD man jobbar med ska styra hur mycket glass man får äta! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorlum Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 (redigerat) I vote for...SÄJTAN!!! *Death*metal*is*the*law* Redigerat 6 februari 2005 av Gorlum Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sisältää Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 gorlum: 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 6 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 6 februari 2005 Jag tycker nog som Dumb Dan. Den här tråden känns både lite skum och farlig och onödig. Ska jag bekänna politisk färg så lutar jag mest åt Hammagrellas politik. Dock anser jag att VAD man jobbar med ska styra hur mycket glass man får äta! 😳 Uhm, men nu är det så att man inte MÅSTE skriva vad man röstar på, räcker att klicka i .. Är mest bara intresserad av statistiken 🙂 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicNixon Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 Hoppas min Gallup om musikföretagande går igång snart. Det kan bli intressanta jämförelser med den här tråden. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Katla (oregistrerad) Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 Sånt här gör mig så jäkla förbannad! 😉 Här kommer jag nyss hemkommen från affären med ett choklad jag tänkt gotta i mig ikväll och vad möts jag av när jag slår upp studios forum!? Jo, en bild på en stor smarrig glass!!! Nu ångrar jag genast mitt chokladköp.... 🙁 Sådana här trådar funkar aldrig på nätet. Det slutar så gott som alltid med bråk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 Sådana här trådar funkar aldrig på nätet. Det slutar så gott som alltid med bråk. Och kärlek börjar alltid med bråk, så i slutändan kommer vi alla att älska varandra! 🙁 Nån som vill slåss? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Katla (oregistrerad) Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 Sådana här trådar funkar aldrig på nätet. Det slutar så gott som alltid med bråk. Och kärlek börjar alltid med bråk, så i slutändan kommer vi alla att älska varandra! 😄 Nån som vill slåss? 😉 Vem kan egentligen tacka nej till lite våld? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 Japp! Så om du jobbar med att sitta i en glassig studio och prodda Dr.Bombay hela dagen så ska du få lika mycket glass som mig om jag är kottplockare i skogen? Tycker du inte att det är lite orättvist? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 (redigerat) Japp! Så om du jobbar med att sitta i en glassig studio och prodda Dr.Bombay hela dagen så ska du få lika mycket glass som mig om jag är kottplockare i skogen? Tycker du inte att det är lite orättvist? Orättvist. Kottplockaren ska självklart ha mindre betalt! 😉 edit: orättttttvist Redigerat 6 februari 2005 av hackeman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Katla (oregistrerad) Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 Nu börjas det... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 (redigerat) Nu börjas det... allt för kärleken... Redigerat 6 februari 2005 av hackeman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Firefighter (oregistrerad) Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 hoppas ni inte tänker börja flame:a här. För då sprutar jag vatten på er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicNixon Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 hoppas ni inte tänker börja flame:a här. För då sprutar jag vatten på er! Första inlägget läggs i politiktråden. Jag tror du skapat ditt konto ENBART för att flejma! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 hoppas ni inte tänker börja flame:a här. För då sprutar jag vatten på er! Första inlägget läggs i politiktråden. Jag tror du skapat ditt konto ENBART för att flejma! 😎 Eller för att spruta vatten. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 hoppas ni inte tänker börja flame:a här. För då sprutar jag vatten på er! Jag hjälper dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 (redigerat) hoppas ni inte tänker börja flame:a här. För då sprutar jag vatten på er! Jag hjälper dig. You have my slang. Redigerat 6 februari 2005 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicNixon Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 Lite roligt med den här tråden... det tassas som katten kring het gröt omkring den. Man känner hur tät stämningen är... det slängs ut en trevare, men alla passar sig lite eftertänksamt. 🙂 Krutdurken är laddad... kommer den explodera?? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 Förhoppningsvis INTE! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicNixon Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 Förhoppningsvis INTE! Det hoppas jag också. Men vad jag menade är att det är lite roligt att se hur vi närmar oss ämnet. Hur vi (en del av oss) liksom håller oss i skinnet för att inte säga nåt... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 Jag t.ex. !!! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Firefighter (oregistrerad) Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 You have my slang. And my pump. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 You have my slang. And my pump. Put a rose on my hose. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Firefighter (oregistrerad) Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 vem fan ringde efter brandkåren? Här finns ju inga flames. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 vem fan ringde efter brandkåren? Här finns ju inga flames. Jodå....vänta bara...snart så Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.