jac Postat 10 december 2010 Postat 10 december 2010 Tjena! Jag har hängt här till och från sen 06 ungefär. Så tänkte att nu när jag kommer bli lite mer seriös med mitt producerande att jag skulle bli medlem! Mitt namn är Johan och jag är 20 år gammal. Jag började spela bas när jag var 9 ungefär och det var så jag kom i kontakt med musik från början. När jag var 15 började jag lite smått att intressera mig för musikproduktion och ljudteknik. Men det var liksom alltid nåt som rann ut i sanden. Fast jag hann köpa på mig lite billiga grejer och spela in lite. Åren gick och intresset fanns alltid men det var roligare att kolla på häftiga dyra mikrofoner och preamps än vad det var att faktiskt använda dom fullt dugliga sakerna jag redan köpt. När jag fyllde 18 så började jag spela in lite mer men jag brydde mig inte så mycket om att mixa och så. Det var ju inte meningen att någon annan än mig själv skulle höra ändå. Nu det senaste året har skrivit väldigt mycket låtar och spelat in ganska mycket. Jag har även gett mig på att börja mixa och tycker själv att jag lär mig ganska fort. Jag hoppas att jag med er hjälp ska kunna utvecklas ytterliggare! Ja det var väl lite kort om mig. Vi kommer nog ses i demoavdelningen där jag kommer behöva ganska mycket hjälp 🙂 Ha det!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.