Odel Postat 7 mars 2005 Dela Postat 7 mars 2005 Nu på söndag. 😄 Idag är det Söndag! 😆 skulle det inte vara igång nu? söndagen är ju slut, eller har jag missat nåttt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 7 mars 2005 Dela Postat 7 mars 2005 hur går det vectro?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 7 mars 2005 Dela Postat 7 mars 2005 Jag tror inte att det går alls. När är det dags att utropa: "Studiofestivalen är död. Länge leve studiofestivalen"? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
milton Postat 8 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 8 mars 2005 (redigerat) Come on Vectro. Ett statusbesked? Starta, eller delegera till någon annan! Är otålig som en sexåring. Redigerat 8 mars 2005 av milton Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 mars 2005 Dela Postat 8 mars 2005 Jag skäms som en hund... ...och vi är många som jobbat på inför-arbetet - så delegera mer behövs inte 😕 Hoppas att kunna sy ihop säcken just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
milton Postat 8 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 8 mars 2005 Oki... Vill mest veta att det är på gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 9 mars 2005 Dela Postat 9 mars 2005 Excelent. Muhahaha! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bassman Postat 10 mars 2005 Dela Postat 10 mars 2005 Jag skäms som en hund... ...och vi är många som jobbat på inför-arbetet - så delegera mer behövs inte 😄 Hoppas att kunna sy ihop säcken just nu. Har du sytt färdigt än? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woland Postat 13 mars 2005 Dela Postat 13 mars 2005 söndag igen.. otåligheten sprider sig i mina extremiteter, osv. börjar bli dags nu.. 😠 vi ska inte starta en alternativfestival nudå.. Djonas du som är forumets regent kanske har några goda ideer på lager..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 mars 2005 Dela Postat 13 mars 2005 Vad händer? 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 13 mars 2005 Dela Postat 13 mars 2005 Djonas du som är forumets regent kanske har några goda ideer på lager..? Jo... För mycket trubbel här. Jag lämnar över djonas att starta festivalen så leder jag gärna festival 6 istället! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 13 mars 2005 Dela Postat 13 mars 2005 Djonas du som är forumets regent kanske har några goda ideer på lager..? Jo... För mycket trubbel här. Jag lämnar över djonas att starta festivalen så leder jag gärna festival 6 istället! Och så var vi tillbaka på noll igen... Men det är bara att ta nya tag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 mars 2005 Dela Postat 13 mars 2005 (redigerat) Djonas du som är forumets regent kanske har några goda ideer på lager..? Jo... För mycket trubbel här. Jag lämnar över djonas att starta festivalen så leder jag gärna festival 6 istället! Och så var vi tillbaka på noll igen... 😆 Men det är bara att ta nya tag... Bra osiris. Då litar vi på att du har något bra tills nästa vecka. Redigerat 13 mars 2005 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 13 mars 2005 Dela Postat 13 mars 2005 Djonas du som är forumets regent kanske har några goda ideer på lager..? Jo... För mycket trubbel här. Jag lämnar över djonas att starta festivalen så leder jag gärna festival 6 istället! Och så var vi tillbaka på noll igen... 😛 Men det är bara att ta nya tag... Bra osiris. Då litar vi på att du har något bra tills nästa vecka. 😆 baah? 😆 då blir det bara nåt som tex. bjud mig på glass Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 15 mars 2005 Dela Postat 15 mars 2005 Hehe märkligt...men jag tar gärna över som det kanske var tänk från början. 😉 Jag håller på och fixar med temat för tävlingen as we speak så jag borde kunna kicka igång tävlingen om nån dag eller så. 😄 Med risk att det inte blir en tävling med världens mest genomtänkta tema men vi måste ju få igång den nu. Det har gått alldeles för lång tid sen sist. 😉 Mvh / djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 15 mars 2005 Dela Postat 15 mars 2005 Hehe märkligt...men jag tar gärna över som det kanske var tänk från början. 😉Jag håller på och fixar med temat för tävlingen as we speak så jag borde kunna kicka igång tävlingen om nån dag eller så. 😄 Med risk att det inte blir en tävling med världens mest genomtänkta tema men vi måste ju få igång den nu. Det har gått alldeles för lång tid sen sist. 😉 Mvh / djonas Grejjt my friend. Grejjt. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woland Postat 15 mars 2005 Dela Postat 15 mars 2005 Med risk att det inte blir en tävling med världens mest genomtänkta tema men vi måste ju få igång den nu. Det har gått alldeles för lång tid sen sist. 😄 Strålande! Ähh de blir nog jättebra, håller temat bara en tiondel av den kvalitet dina låtar gör så blir det nog lagom..haha..nädå tror de blir svinbra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 15 mars 2005 Dela Postat 15 mars 2005 Med risk att det inte blir en tävling med världens mest genomtänkta tema men vi måste ju få igång den nu. Det har gått alldeles för lång tid sen sist. 😲 Strålande! Ähh de blir nog jättebra, håller temat bara en tiondel av den kvalitet dina låtar gör så blir det nog lagom..haha..nädå tror de blir svinbra! Hehe, jag kan meddela att jag nu är klar med upplägget på uppgiften. Återkommer i morgon då jag tänkte kicka igång de hele. 😆 Mvh / djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
moOd Postat 16 mars 2005 Dela Postat 16 mars 2005 (redigerat) Edit: Äsh. Redigerat 18 mars 2005 av moOd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
milton Postat 18 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 18 mars 2005 And it's alive. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.