Jump to content
Annons

2 dagars låt! behöver feedback! Techno!


Aqua

Recommended Posts

Länk till låten ---> http://home.student.uu.se/roho0007/Aqua-Mix2005.mp3

Hey peooople... zup?

Ja har gjort denna låt på två dagar... mycket energi, slutkörd nu.. men efter att man suttit så länge blir man blind och förvirrad =) och självklart glad!.... så nu behöver jag hjälp av era öron?? jag har använt mig av samma teknik och vissa ljud i båda av låtarna... kanske kan ni tillägga något.. ?? bra eller dåligt?? aja ni får skriva vad ni vill ... ja tackar både för bra & dålig kritik!

Låten : det är en blandning av dagens pop techno fast med orientaliskt stuk ("kurdiskt")...

Vill ni veta mer så är det bara att fråga!

( REKOMMENDERAS ATT LYSSNA PÅ HÖG VOLYM!!! )

Länk till låten --->

http://home.student.uu.se/roho0007/Aqua-Mix2005.mp3

TACK PÅ FÖRHAND

AQUA 🙂

--------------------

[Allvetare]

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Dina låtar behöver bas!

För övrigt tycker jag att du har alldeles för många stop- och startmoment - man tappar liksom energin varannan minut.

Innehållet i sig är inget för mig, men det finns säkert andra som gillar detta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ajajajaj..kolla toppen..den är vass som en 12-tum's stålspik i öronen... fick DRA NER volymen för att kunna lyssna 😏

Kolla upp frekvenserna mellan 3 - 10khz.. vilka jag tror du tjäna på att sänka.. om du sedan fixar en fyllig bas, skippar några breakdowns så kan det här bli något.. iofs är jag numera inte mycket för den här typen av dance...men som redan sagts, finns det säkert folk som diggar den här typen av låtar.

Lycka till

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...