Sten Tecknare Postat 9 december 2010 Postat 9 december 2010 Vill bara önska en riktigt God Jul till alla som spelar tradjazz och swing. Kanske kommer jag att rita av er någon gång. Kanske finns ni redan i mitt lilla jazzgalleri galleriet klicka på pennan jazz Gott Nytt År också. Sten "Tecknare" Johnson
DivineCo Postat 9 december 2010 Postat 9 december 2010 God Jul på dig själv. Fina bilder. Blev alldeles speciellt nostalgisk av dina fina flygbilder. Kände mig plötsligt väldigt ung och fick en brinnande lust att bygga byggsattser från Airfix.
kardo Postat 9 december 2010 Postat 9 december 2010 Wow ! Vad bra du är på att teckna, själv är jag lycklig om jag gör en streckgubbe . God Jul på dig .
®offe Postat 9 december 2010 Postat 9 december 2010 Fantastiskt Sten! Jag trodde jag skulle kika på några teckningar, men blev sittande en lång stund med din sida. Det är inte bara teckningarna, skulpturerna och din kreativitet som imponerar måste jag säga. Pennan verkar glida med samma fjäderlätta svingar vare sig du tecknar eller skriver, kärnfulla eleganta texter till vackra bilder. God Jul på dig själv! /Roffe
Sten Tecknare Postat 10 december 2010 Trådstartare Postat 10 december 2010 Tack för alla omdömen om min hemsida och teckningarna. Det är roligt att få feed back, speciellt när det är så positivt. Kan man sedan inspirera någon till ett eget skapande, så har man gjort en välgärning. Att skapa något, vad det än må vara, ger oftast livskvalitet tillbaka. Kanske ett nyårslöfte att tänka på? Lev väl Sten
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.