Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har spelat in musik och en massa sång på låtar...men vad ska jag göra nu?Sitter för visso och dricker en massa cider...Men det finns juh inget mer att göra...helt uttråkad...Hjälp!

Annons
Stinkey (oregistrerad)
Postat

Läs en bok!!

Postat

...eller hoppa bungyjump. Rätt så skojigt faktiskt...säger dom som vet.

Eller varför inte:

*Bända kofot

*Lira gummisnodds pingis

*Klippa ut bokstäver från aftonbladets hemsida....

*Låtsas om att du är en Kaktus

*Stirra vägg <---- Den är populär hos mig....

Ja, det finns massor man kan göra.

😆

Postat (redigerat)

Javisstja. Jag glömde en grej....

Riva tapet och klistra tillbax tvärtom är väldigt roligt.

Gaffatejps pussel är kul oxå...

😳

Redigerat av Grahn
Postat (redigerat)

Stick ut en runda på krogen och låtsas ragga killar. Nobba dem i sista sekund. 😆

edit: ok, sista sekund kanske blir lite konstigt.. eh... men alltså... äh. 😄

Redigerat av hackeman
Postat (redigerat)

Öh varför satt du hemma och hade tråkigt när du hade kunnat vara ute med fetaste nördarna och tokröja på stan??? Strax efter nio, när du skrev ditt inlägg stod Hackeman på bordet och imiterade en brunstig igelkott under påverkan av rohypnol och cider 😳

Ver det för att vi träffades vid bögringen som du trodde du skulle bli typ elfte hjulet under vagnen? he he he 🙁

edit: hacke var förstås nykter och sober, det var den fiktiva kotten som var under påverkan av allehanda droger 😄

Redigerat av ®offe
Postat (redigerat)

heheh...jag var ute sen på lördagen...blev dyng som fan....Jag ska inte blanda å mkt när jag ska ut...drack cider, öl, sprit och en massa shots...usschhh dessutom drack jag folköl tidigare på kvällen...Goodast!*not*.....

Men nu har jag blivit liite gladare...*vinkî vinki vinki*

Och dessutom liite nykter...hahhaha....

Men tack för alla råd...jag ska nog ta och riva lite tapet och klistra tebax i brist på annat nån dag...Men oftast brukar jag hålla koll på grannen mitt emot...Han är helt psyko...han har samma dyngsrytm som mej...Han rå glor in i denna lägenheten, och är massa pedant...får för mej att han vet allt om mej...vad jag heter...Men nu låter det precis som om jag sitter och glor på han med ;P...precis som om jag vet allt om han...(men det var han som började glo juhe)...Jag brukar stå med kikare och kolla på fåglarna, och då rååkar jag typ se in i hans lägenhet...

Redigerat av Midori
Postat
heheh...jag var ute sen på lördagen...blev dyng som fan....Jag ska inte blanda å mkt när jag ska ut...drack cider, öl, sprit och en massa shots...usschhh dessutom drack jag folköl tidigare på kvällen...Goodast!*not*.....

Men tack för alla råd...jag ska nog ta och riva lite tapet och klistra tebax i brist på annat nån dag...Men oftast brukar jag hålla stenkoll på grannen mitt emot...Han är helt psyko...han har samma dyngsrytm som mej...Han rå glor in i denna lägenheten, och är massa pedant...får för mej att han vet allt om mej...vad jag heter...Men nu låter det precis som om jag sitter och glor på han med ;P...precis som om jag vet allt om han...(men det var han som började glo juhe)...Jag brukar stå med kikare och kolla på fåglarna, och då rååkar jag typ se in i hans lägenhet...

Och jag som trodde att Midori var en tjej...!? 😉

Postat

Men tack för alla råd...jag ska nog ta och riva lite tapet och klistra tebax i brist på annat nån dag...Men oftast brukar jag hålla stenkoll på grannen mitt emot...Han är helt psyko...han har samma dyngsrytm som mej...Han rå glor in i denna lägenheten, och är massa pedant...får för mej att han vet allt om mej...vad jag heter...Men nu låter det precis som om jag sitter och glor på han med ;P...precis som om jag vet allt om han...(men det var han som började glo juhe)...Jag brukar stå med kikare och kolla på fåglarna, och då rååkar jag typ se in i hans lägenhet...

Och jag som trodde att Midori var en tjej...!? 😉

jasså vad får dej att tro att jag inte är en tjej då? 😳

Postat
med tanke på bilderna på Helgon så är du Wälldans mycket Kvinna !

(ligger jag på plus nu då...? 😉 )

😕

heheh...jaa du ligger la ganska så liite plus till då ;P

Postat (redigerat)

Vet inte om det går att flörta med en spritzer. Kanske bara jag, men får man inte lite tyska fläskfärsfilmer i åtanke...? 😛

Redigerat av Egghuvud
Postat
Om du e uttråkad kan du ju slänga upp de du spelat in i demoektionen. Vad lirar du?

hahha njee det vågar jag inte låter för jävligt ;P...njee men det fattas gitarr och riktiga trummor och bas i låten...jag spelar liite så där synth...men meest så sjunger jag juh ;P

Postat

Midori åker givetvis på fredag till klubben Monochrome och festar loss till Blutengel, VNV och annat skojsigt. KOmmer man tidigt får man dessutom tårta och fiska fiskdamm eftersom de blir 7år då.

Postat
Midori åker givetvis på fredag till klubben Monochrome och festar loss till Blutengel, VNV och annat skojsigt. KOmmer man tidigt får man dessutom tårta och fiska fiskdamm eftersom de blir 7år då.

heheh jag ska på IRL träff i växjö då...hehe...men annars hade jag varit där och dansat lite kanske...brukar juh åkapå Romonight...ahhh Love IT!

Postat

Romo är inte som det var när de var på kåren *hävda* Samma är det med SAMA. *gammal och gnatig nu* Men bäst var det iaf när Phobia fanns. Då var det EBM, industri och noise varannan fredag varje gång ingen mesig spockpop som det är på romo.

Postat
Romo är inte som det var när de var på kåren *hävda* Samma är det med SAMA. *gammal och gnatig nu* Men bäst var det iaf när Phobia fanns. Då var det EBM, industri och noise varannan fredag varje gång ingen mesig spockpop som det är på romo.

Kan inte säga hur jag upplevde det innan då jag inte varit där innan....Mebn jag tycker det är ganska så fiint på romo iaf...Men jag önskar att det kunde finnas liite merr roliga ställen...Älskar att dansa ...Det gör man juh på romo...Dansar bort...men det var roligare där för typ 1 år sen...men men snarrt såå åker jag väl diit igen..

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.