BjornSilver Postat 29 januari 2005 Trådstartare Postat 29 januari 2005 Hjärtligt välkommen! 😉 >THX sjysst sida 😆
BjornSilver Postat 29 januari 2005 Trådstartare Postat 29 januari 2005 Hej o välkommen ehmm..Hbg?...é det Humbug du menar o var ligger det? 😉 hahaha nope hoopibonggrebenstad
Danny Cort (oregistrerad) Postat 29 januari 2005 Postat 29 januari 2005 Välkommen! Hemstad? tjenixe, hbg>sthlm>malmö... du? sthlm>Malmö. Möllan såklart. Är du ute mycket? Jag lirar på ett par ställen i stan. tjenixen nja har precis flyttat ner så har inte så stor koll, hmmm vad spelar du för musik? proddr du oxå? kan ju lyssna på min demo här 😆 Jadå jag proddar & skriver låtar. & säljer guld. Spelar inom genren hiphop/RnB/Soulgrooves & house/disco.
BjornSilver Postat 30 januari 2005 Trådstartare Postat 30 januari 2005 Bugar...välkommen... Hej Tack! 😛 genre?
BjornSilver Postat 30 januari 2005 Trådstartare Postat 30 januari 2005 Hej och hå säger jag! 🙂 Hej! Gillar dina små bilder, blev lite sugen på att fixa en gammal mussepigg rulle eller jallafall några disney klassiker o lägga mig ner på soffan o bara slö glo 😛 kanske lite läskeblask, de e ju trots allt söndag 😉
BjornSilver Postat 1 februari 2005 Trådstartare Postat 1 februari 2005 Hej och välkommen! Håkan HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Håkan läget?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.