MattiasSikmar Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 om någon vill och det tackar jag för så kan väll någon göra ett rapp beat till denna texten:rap text ( jag älskar dig så fucking jävla mkt) arbete.txt 1
Piccazzo Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 Vem ska rappa in den sen ? Att göra ett beat till en text utan att veta melodier / Flow är ju rätt meningslöst.
MattiasSikmar Postat 4 december 2010 Trådstartare Postat 4 december 2010 Vem ska rappa in den sen ? Att göra ett beat till en text utan att veta melodier / Flow är ju rätt meningslöst. tänkte rappa själv kanske eller så ska jag hitta nån annan men vet ej melodie aktigt men typ med piano ej så lung lite medel hastighet
Procedomani2 Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 om någon vill och det tackar jag för så kan väll någon göra ett rapp beat till denna texten Det ska väl du grejja? Det fixxar du skitbra själv! Kör så det ryker.... /H
Piccazzo Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 (redigerat) Är det inte lättare att du letar upp nån Hip-Hop instrumental beat typ Jay-Z , DJ Premiere , Lil Jon , Common, Dr Dre eller liknande så kan du spela in verserna själv och slipper vänta på att någon ska göra ett beat till dig som typ e med piano men inte så lungt mer medel hastighet. Sen kan du släppa ett Fett mixtape när du har typ 10 låtar inspelade. Redigerat 4 december 2010 av Piccazzo
MattiasSikmar Postat 4 december 2010 Trådstartare Postat 4 december 2010 Är det inte lättare att du letar upp nån Hip-Hop instrumental beat typ Jay-Z , DJ Premiere , Lil Jon , Common, Dr Dre eller liknande så kan du spela in verserna själv och slipper vänta på att någon ska göra ett beat till dig som typ e med piano men inte så lungt mer medel hastighet. Sen kan du släppa ett Fett mixtape när du har typ 10 låtar inspelade. ok det skulle man kunna göra ja
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.