MusoTobbe (oregistrerad) Postat 4 december 2010 Dela Postat 4 december 2010 Eftersom mitt system funkar sådär just nu så tänkte jag kolla med er om någon kör på 9an och om det funkar bra med win7? Har 002an men den får nog bytas ut tänker jag. Vore tacksam för svar........... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chrisB Postat 4 december 2010 Dela Postat 4 december 2010 9:an fungerar bra, skönt att kunna använda Mac:ns inbyggda ljudkort men 002:an fungerar utmärkt i studion. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 4 december 2010 Dela Postat 4 december 2010 Här funkar 9an kalasbra, inga problem än så länge. Kör med 003 Eftersom mitt system funkar sådär just nu så tänkte jag kolla med er om någon kör på 9an och om det funkar bra med win7? Har 002an men den får nog bytas ut tänker jag. Vore tacksam för svar........... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
limpan666 Postat 13 december 2010 Dela Postat 13 december 2010 Hur är det med gamla plug-ins? Funkar det utan problem? Själv kör jag 8.0.4 och där funkar alla mina gamla pluggar efter lite fix. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren Postat 13 december 2010 Dela Postat 13 december 2010 2:an här, men bara på lördagar. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 13 december 2010 Dela Postat 13 december 2010 Jag fick uppgradera lite Duy-pluggar men det var gratis i och med att jag uppgraderade till win 7 i samma veva. Men sen så har jag minskat ner min arsenal med pluggar så jag installareade inte ens alla pluggar jag har. Men förövrigt funkade de flesta. Bäst å kolla på tillverkarens sida först om man är osäker. Hur är det med gamla plug-ins? Funkar det utan problem? Själv kör jag 8.0.4 och där funkar alla mina gamla pluggar efter lite fix. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lejnoss Postat 16 december 2010 Dela Postat 16 december 2010 Men alltså, är det så mycket nytt egentligen? Visst det är jäkligt gött att avid tagit tummen ur och släppt pro tools fritt för alla ljudkort, men annars tycker jag att det inte verkar vara mycket nytt under solen. Jag har ju liksom redan ett ljudkort som lirar bra med 8.04, och känner mig knappast begränsad av max-antalet spår. Är det något jag missar, för det är ju ungefär detta som alla tjatar om är så fantastiskt med den nya nian? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JonesH Postat 18 december 2010 Dela Postat 18 december 2010 nä, är du nöjd med PT8 är det ingen vild panik att uppgradera egentligen. IO Setup är förbättrad, man får beat detective i flerkanal, Automatisk Delay COmpensation, DigiBase Pro, Import session data, OMF/AAF... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.