MattiasSikmar Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 (redigerat) vet ej omden är så bra män lägger ut här är ej klar en men la ut det jag gjort ej så mkt men vers1 Du är så jäkla fin jag fattar ej hur jag kunde få nån som du jag älskar dig och det hoppas jag du förstår du är den bästa man kan få du är bara bäst hoppas det alldrig tar slut Räfreng Du är så söt och fin jag älskar dig så fucking jävla mycket Ja! jag älskar dig så fucking jävla mycket jag hoppas du förstår det Vers2 jag frågade på dig men trodde jag inte skulle få dig jag fattar ej att du är min jag älskar dig och det tror jag du förstår jag hoppas du älskar mig med snälla låt det alldrig ta slut för gudskull Räfreng Du är så söt och fin jag älskar dig så fucking jävla mycket Ja! jag älskar dig så fucking jävla mycket jag hoppas du förstår det Redigerat 3 december 2010 av MattiasSikmar 1
Procedomani2 Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Skitbra! Kommer direkt från hjärtat va? Kan höra det framför mig med lite småsnabba punkrockgitarrer, typ Blink182 eller vad dom hette.... Ett tips kan också vara att visa upp dina alster för din svensklärare/inna. Då blir han/hon skitglad över att åtminstonde någon i klassen vill skriva. Och där kan Du få en massa feedback. Är hon snygg kan du få annat också.... /H
Dingbats Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Ja, den var rapp. Men säg för allt i världen inte "ej" i en text.
MattiasSikmar Postat 3 december 2010 Trådstartare Postat 3 december 2010 😛 EJ ANNAT . tycker du den är bra verkligen?
MattiasSikmar Postat 3 december 2010 Trådstartare Postat 3 december 2010 (redigerat) Ja, den var rapp. Men säg för allt i världen inte "ej" i en text. vf säger man inte ej i en text ? . men ändra ej till inte nu Redigerat 3 december 2010 av MattiasSikmar
MattiasSikmar Postat 3 december 2010 Trådstartare Postat 3 december 2010 (redigerat) laddar upp rästen nu vers1 Du är så jäkla fin jag fattar inte hur jag kunde få nån som du jag älskar dig och det hoppas jag du förstår du är den bästa man kan få du är bara bäst hoppas det alldrig tar slut Vers2 jag frågade på dig men trodde jag inte skulle få dig jag fattar inte att du är min jag älskar dig och det tror jag du förstår jag hoppas du älskar mig med snälla låt det alldrig ta slut för gudskull Refräng Du är så söt och fin jag älskar dig så fucking jävla mycket Ja! jag älskar dig så fucking jävla mycket jag hoppas du förstår det vers 3 du är söt du är fin och den bästa som fins fattar inte varför du vill ha skit som mig du kan säkert få mycket bätre killar men du valde mig det tycker jag om och jag fattar inte varför du valde mig jag fattar inte hur jag kunde få nån som dig du är finnast av alla fast du inte tycker det Refräng Du är så söt och fin jag älskar dig så fucking jävla mycket Ja! jag älskar dig så fucking jävla mycket jag hoppas du förstår det Refräng slut grejs Du är så söt och fin jag älskar dig så fucking jävla mycket Ja! jag älskar dig så fucking jävla mycket jag hoppas du förstår det jag älskar dig så fucking jävla mycket.... Redigerat 4 december 2010 av MattiasSikmar 1
Dingbats Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 vf säger man inte ej i en text ? . men ändra ej till inte nu För att det låter superstyltigt och tillkrånglat och "ej" är ett ord som bara finns på skyltar.
debatt Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 (redigerat) Ej använder jag "hela tiden". Däremot är det bra om du lär dig skilja på e och ä, nu verkar du ändra och sätter e där det ska vara ä och tvärtom. Specellt om du ska visa din svensklärare som prodominant föreslog. Refräng heter det. Men summa summarum, jag tycker det verkar lovande!! BRA initiativ. Redigerat 4 december 2010 av debatt
Procedomani2 Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 ...som prodominant föreslog. Tja jag vet inte om jag ska kalla mig som ett proffs inom dominans... 😛 Det är snarare min fru som håller i dom trådarna.... 😆
MattiasSikmar Postat 4 december 2010 Trådstartare Postat 4 december 2010 Ej använder jag "hela tiden". Däremot är det bra om du lär dig skilja på e och ä, nu verkar du ändra och sätter e där det ska vara ä och tvärtom. Specellt om du ska visa din svensklärare som prodominant föreslog. Refräng heter det. Men summa summarum, jag tycker det verkar lovande!! BRA initiativ. så rättade det nu
Frekvensspektrumanalysator Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 Det var en väldigt djup text, du kanske skulle förklara tydligare vad det är du vill få fram i texten, den är lite luddig. Annars bra.
MattiasSikmar Postat 4 december 2010 Trådstartare Postat 4 december 2010 ja kanske ska arbeta på den när jag hinner
Dannesomfan Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 jag gillar sånt här. Rakt på sak men ändå mysigt å djupt 🙂
MattiasSikmar Postat 4 december 2010 Trådstartare Postat 4 december 2010 jag gillar sånt här. Rakt på sak men ändå mysigt å djupt 🙂 tack
pxm Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 Jag uppskattar ditt arbete, Mattias..Bra jobbat !!!!
MattiasSikmar Postat 4 december 2010 Trådstartare Postat 4 december 2010 Jag uppskattar ditt arbete, Mattias..Bra jobbat !!!! tack
Piccazzo Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 Det heter Resten och inte rästen även fast det inte har med texten i sig att göra.
debatt Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 Djup? 😳 Jag tyckte att den var tvärtom den mest raka text jag läst på länge. Får anta ironi.
pikzel Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 Ja, den var rapp. Men säg för allt i världen inte "ej" i en text. Det funkar hur bra som helst att säga "ej" i en text. Det beror på tillfälle.
Dingbats Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 Det funkar hur bra som helst att säga "ej" i en text. Det beror på tillfälle. Ja okej då. Säg för allt i världen inte "ej" i den här texten. Även om det kanske är det minsta problemet...
D Vibe Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 Skulle föreslå att du ersatte "fucking jävla" med något annat. Inte för att jag bryr mig om svordomar, utan snarare att det känns mer som en parodi på en raptext än tvärtom om man använder sådana uttryck...
MattiasSikmar Postat 4 december 2010 Trådstartare Postat 4 december 2010 Skulle föreslå att du ersatte "fucking jävla" med något annat. Inte för att jag bryr mig om svordomar, utan snarare att det känns mer som en parodi på en raptext än tvärtom om man använder sådana uttryck... jaha 😛 men gillar att ha det så men jahap 😛 1
kardo Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 Skulle föreslå att du ersatte "fucking jävla" med något annat. Inte för att jag bryr mig om svordomar, utan snarare att det känns mer som en parodi på en raptext än tvärtom om man använder sådana uttryck... Kan hålla med, lite svårt att älska någon knullande jävligt mycket ! "Kanske för grovt snack för din ålder"
pikzel Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 Kan hålla med, lite svårt att älska någon knullande jävligt mycket ! "Kanske för grovt snack för din ålder" Mm. Men inte översätter du allt annat rakt av, väl?
kardo Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 Mm. Men inte översätter du allt annat rakt av, väl? Vi översätter inte det som har åldern inne , men man ska väl inte uppmuntra Kids till sådant snack tycker jag . Fråga hur han översätter det som är 10 år eller däromkring. Det hade räckt med typ jävligt mycket, om man nu måste svära. Eller ? man kunde han haft typ istället , I love you so bloody much.
Erik80 (oregistrerad) Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 En liten variant skulle kunna se ut så här. Jag fattar inte att du mitt hjärta tar, jag är bara kid och ingen kobratelefon har. Du kunde välja bland många killar, nu jag fattar du liten räka gillar. osv
debatt Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 Finns det fler låtar eller är detta det första försöket?
MattiasSikmar Postat 4 december 2010 Trådstartare Postat 4 december 2010 Finns det fler låtar eller är detta det första försöket? första rapp text försök
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.