max92 Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Hej, Jag smyger mest på detta forum och läser en del även om ja inte skriver överdrivet mycket. Jag är från början trumslagare, men har allt eftersom åren gott lärt mig fler instrument och har nu fastnat i elektronisk musik av alla möjliga slag. Jag släpper snart mitt debutalbum och tänkte passa på att länka lite till min musik: http://www.facebook.com/pages/Pro424/163906623645580 Om någon känner för att vara "testpilot" när jag spelar in (att då och då lyssna och kommentera) så hojta! Trevlig helg! Mvh Max
max92 Postat 4 december 2010 Trådstartare Postat 4 december 2010 Hallå och välkommen! Max_92 från kentforumet? Stämmer bra det! samt max92 från kontrollrummet, 99musik, electro-music och säkert ett par till ☺️
D Vibe Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Åhå. "Frågg" här. Ska lyssna på din musik när tillfälle ges 🙂 Ha det gött! /Daniel
max92 Postat 6 december 2010 Trådstartare Postat 6 december 2010 Aha! ja Frågg tycker ja mig ha sett lite här och var som en av dom mindre flippade på det forumetet. har aldrig hittat ett lika aggresivt forum som kentforumet... 😆
D Vibe Postat 12 december 2010 Postat 12 december 2010 Hehe, tjae, det är nog en viss jargong (eller hur det stavas) där. Det finns en viss, ibland mindre smickrande, jargong här också har jag märkt 🙂
D Vibe Postat 12 december 2010 Postat 12 december 2010 Jag gillar din musik förövrigt! Skönt med lite ambient musik!
max92 Postat 12 december 2010 Trådstartare Postat 12 december 2010 kul att du gillar 😄 Jo visst har alla ställen sin jargong, men just kentforumet tycker jag är något utöver det vanliga. Folk kan börja bråka för precis ALLT 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.