Jump to content
Annons

Årets julklapp


debatt

Recommended Posts

Annons
BurninSven (oregistrerad)

Nästa år vill jag att det blir gratis snöskottning. Finns det nåt system så man kan lägga in förslag?

Link to comment
Dela på andra sajter

1999 var det en bok, då särskilt Bibeln

Inför undergången vid millenieskiftet 🙂 Lustigt hur religiösa folk blir när det krisar.

Jag tycker att årets julklapp ska ha minimalistiskt tema. Blir ju fan utfattig på den här jä**a helgen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag önskar fred på vår jord

...och ja, snöskottning låter bra oxå.

😑

Spelade "inatt jag drömde" idag för femtielfte gången och jag sa efteråt : man kan hoppas på ett Amen. En kvinna svarade, -ja om vi får bestämma. 😄. Så det var väl dax för den drömmen att slå in nu. På tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollade nyss reklam på Mariah Careys julskiva. Att hon kommer och friar till mig vore en trevlig julklapp. 🙂

Hade en klasskamrat som tyckte M Carey var det största luder som går på denna jord, slampan personifierad.

Jag förstod aldrig varför.

Link to comment
Dela på andra sajter

BurninSven (oregistrerad)

Vid närmare eftertanke:

- Att alla på klotet ska ha det jävligt bra ligger nog högst i prio iofs.

- En worldwide maxnivå spärr för konsumtion borde instiftas omedelbums.

- Ett filter för alla dessa vidriga realitysåpor vore inte dumt. (Jag vet zappa vidare eller knappa av men ändå)

Men nu pratar vi ju framtida årets julklapp och kanske till mänskligheten i stort men det gör det ju inte mindre efterlängtat fördä.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...