iGnu Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Tjena! Tänkte berätta att vi har en liten remix-tävling på vår hemsida: Kobojsarna.se Gör en remix/cover på vår gamla låt "Bambi" och vinn en bl.a Cme UF-6.. Mer info på Kobojsarna.se Lycka till!
Procedomani2 Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Coolt! Ja då var väl nyårsafton räddad då!!!
Valle Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Inget finstilt? Typ "By entering this Remix Contest, you automatically and irrevocably assign all rights in your entry to Kobojsarna, and also grant Kobojsarna any consents or licenses... etc etc" 😄
iGnu Postat 3 december 2010 Trådstartare Postat 3 december 2010 Inget finstilt? Typ "By entering this Remix Contest, you automatically and irrevocably assign all rights in your entry to Kobojsarna, and also grant Kobojsarna any consents or licenses... etc etc" 😄 Ja man kanske borde ha med något sådant redan i detta skede, men jag tror vi löser det med vinnaren istället..
Valle Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Ja man kanske borde ha med något sådant redan i detta skede, men jag tror vi löser det med vinnaren istället.. Lycka till!
Gratch (oregistrerad) Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Sjukt skoj! Blir min första seriösa mixning....känns bra!
mrpimmy Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Det var väl inte det jag skulle titta på, men sjukt snygg hemsida.
Germer Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Jag tror att den gör sig bäst precis som den är, i Eddie Meduza-tappning.
EmKay Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Man fick inte jättelång tid på sig men man kanske ska ge sig på ett försök. :-)
iGnu Postat 3 december 2010 Trådstartare Postat 3 december 2010 "ähh, du du har ju hela julhelgen på dig" 😛
Mellony Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Hörru Emil. Skulle man inte kunna få en version av alla vocals som inte är komprimerade ner till helvetet? 😆
iGnu Postat 3 december 2010 Trådstartare Postat 3 december 2010 Hörru Emil. Skulle man inte kunna få en version av alla vocals som inte är komprimerade ner till helvetet? 😆 Nix 🙂 Vi har inte kvar de rena inspelningarna: låten gjordes 2007 och det är typ 5 datorbyte sedan dess 😛 Sen ger jag aldrig ut oarbetade ljudfiler (p.g.a erfarenhet).. Ska du göra en ballad eller? Du kan ju spela in egen sång istället:P
pikzel Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Kul! Jag gillar remixtävlingar. Bambi var väl ingen kanonlåt, men nån vocal kan man nog ta 🙂
Mellony Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Nix 🙂 Vi har inte kvar de rena inspelningarna: låten gjordes 2007 och det är typ 5 datorbyte sedan dess 😛 Sen ger jag aldrig ut oarbetade ljudfiler (p.g.a erfarenhet).. Ska du göra en ballad eller? Du kan ju spela in egen sång istället:P Haha om du säger det så 🙂
Mellony Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Nix 🙂 Vi har inte kvar de rena inspelningarna: låten gjordes 2007 och det är typ 5 datorbyte sedan dess 😛 Sen ger jag aldrig ut oarbetade ljudfiler (p.g.a erfarenhet).. Ska du göra en ballad eller? Du kan ju spela in egen sång istället:P Förresten! Vad är det för pluggar du kör på i Orchestra previewn? Låter nästan 100% real deal.
MattiasSikmar Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Tjena! Tänkte berätta att vi har en liten remix-tävling på vår hemsida: Kobojsarna.se Gör en remix/cover på vår gamla låt "Bambi" och vinn en bl.a Cme UF-6.. Mer info på Kobojsarna.se Lycka till! ä ni kobojsarna?
linuskarlsson Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 ä ni kobojsarna? iGnu är Emil från Kobojsarna om jag minns rätt
MattiasSikmar Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 iGnu är Emil från Kobojsarna om jag minns rätt ok
iGnu Postat 3 december 2010 Trådstartare Postat 3 december 2010 (redigerat) Förresten! Vad är det för pluggar du kör på i Orchestra previewn? Låter nästan 100% real deal. Hehe, kul att du tycker det låter äkta:) fullstråk från EWQL, cello från EWQL och timpani från något mindre företag.. hmm, får kolla upp det:) iGnu är Emil från Kobojsarna om jag minns rätt Jepp! Edit: Cinesamples heter företaget! Redigerat 3 december 2010 av iGnu
EmKay Postat 10 december 2010 Postat 10 december 2010 "ähh, du du har ju hela julhelgen på dig" 😛 Precis (bra reklam) ;-) Fuck friends & Family Let's do some remixing :-)
iGnu Postat 15 december 2010 Trådstartare Postat 15 december 2010 Let's do some remixing :-) Ser fram emot att höra! 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.