Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har tidigare aldrig problem med cubase sx, men sen efter en formatering på dator sen installera tillbaka cubase sx 5 så kommer det inte ut något ljud, förutom när jag ställer in "out" Microsoft GS wavetable sw synth.

Får inte add-ons att fungera, kan få ljudet att komma ut till mitt elpiano casio px-130.. Men får bara ut pianoljudet och inte det andra.

Har kollat runt lite på tutorials på youtube på just det här och jag har följt efter punkterna men får ändå inte ut något ljud.

Mitt första inlägg här

mvh

Annons
Postat

Har tidigare aldrig problem med cubase sx, men sen efter en formatering på dator sen installera tillbaka cubase sx 5 så kommer det inte ut något ljud, förutom när jag ställer in "out" Microsoft GS wavetable sw synth.

Får inte add-ons att fungera, kan få ljudet att komma ut till mitt elpiano casio px-130.. Men får bara ut pianoljudet och inte det andra.

Har kollat runt lite på tutorials på youtube på just det här och jag har följt efter punkterna men får ändå inte ut något ljud.

Mitt första inlägg här

mvh

vilket windows använder du?

Postat

Jag använder windows xp home edition, när jag ska mixa ihop låten till en mp3 eller wma-fil så funkar ljudet men inte i själva programmet.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.