Jump to content
Annons

Demo Ny låt vad tycker ni?

Recommended Posts

friteradgwoda@hotmail.com

LÅTNAMN: BREEZE

ARTIST/GRUPP: BJORN SILVER

GENRE: TRANCE

LÅTLÄNGD: 03.51

KOMPOSITÖR: BJORN SILVER

PRODUCENT:

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR: 2005

FORMAT: mp3

STORLEK: 5.3 mb

STATUS: EN DEL KVAR, SNÄLLA SKRIV NI SOM LYSSNAT E KUL MED KOMMENTARER, O VISST SKA JAG FIXA TILL EN PROFIL...

LÅTLÄNK:

target='_blank'>

Redigerat av BjornSilver
Dela på andra sajter

Annons

först och främst: Välkommen! (gör gärna em presentation av dig själv i foumet "medlemspresantationer). Låten är klassisk trance låt. Låter helt okey, mixen är ok. så mitt betyg blir: VG

Redigerat av DjBox
Dela på andra sajter

FÖR DET FÖRSTA , SÅ UPPFATTAS DET SOM DU SKRIKER OM DU Hela tiden sriver med stora bokstäver..

Den enda jag vill anmärka på var dina Kagge fill som slog vänster/Höger , Detta gör sig inte bra på stora högtalare i Klubb miljö..

Annars förutom kaggen som e cepe 🙁 vad tycker du?

Dela på andra sajter

Det här var ju rätt snyggt. Stark 3,6/5.. Snyggt producerad. Förutom disten på leadsynthen, den var lite väl digital kanske. Runt 3:26.

Men... Mer än halva låten är ju intro/break.

Ska du ha så långa sektioner med det, bör låten vara typ dubbelt så lång, tycker jag.

Skulle även gillat lite djupare EQ:ad bas i denna låt.

Dela på andra sajter

Det här var ju rätt snyggt. Stark 3,6/5.. Snyggt producerad. Förutom disten på leadsynthen, den var lite väl digital kanske. Runt 3:26.

Men... Mer än halva låten är ju intro/break.

Ska du ha så långa sektioner med det, bör låten vara typ dubbelt så lång, tycker jag.

Skulle även gillat lite djupare EQ:ad bas i denna låt.

oki ska ta åt mig o skruva lite, men har bara suttit 6 timmar med den så det får komma i alutfasen o längden på låten håller jag på o dona med, skriker till när jag tycker den e färdig 🙂

Dela på andra sajter

Tjo! Var ju tvungen o kommentera detta trevliga stycke. Skön låt tyckte jag baskaggen blev lite tam frammåt slutet, var bra tryck i början sen försvann den lite tyckte jag. Håller nog med en av föregående talare vad gäller vänster/höger fillsen, blir nog lite snyggare om du tar bort den panoreringen. Vill höra fler låtar som du har gjort, typ nu! 😄

/henke

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.