BjornSilver Postat 28 januari 2005 Dela Postat 28 januari 2005 (redigerat) Your browser does not support the HTML5 audio tag friteradgwoda@hotmail.com LÅTNAMN: BREEZE ARTIST/GRUPP: BJORN SILVER GENRE: TRANCE LÅTLÄNGD: 03.51 KOMPOSITÖR: BJORN SILVER PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 5.3 mb STATUS: EN DEL KVAR, SNÄLLA SKRIV NI SOM LYSSNAT E KUL MED KOMMENTARER, O VISST SKA JAG FIXA TILL EN PROFIL... LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag target='_blank'> Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 28 januari 2005 av BjornSilver Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 28 januari 2005 Dela Postat 28 januari 2005 (redigerat) först och främst: Välkommen! (gör gärna em presentation av dig själv i foumet "medlemspresantationer). Låten är klassisk trance låt. Låter helt okey, mixen är ok. så mitt betyg blir: VG Redigerat 28 januari 2005 av DjBox Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chriskooh Postat 28 januari 2005 Dela Postat 28 januari 2005 Det är ju lite dussin trance över det hela. Men det låter ju som det ska! så det får ju bli VG från mig oxå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 28 januari 2005 Dela Postat 28 januari 2005 FÖR DET FÖRSTA , SÅ UPPFATTAS DET SOM DU SKRIKER OM DU Hela tiden sriver med stora bokstäver.. Den enda jag vill anmärka på var dina Kagge fill som slog vänster/Höger , Detta gör sig inte bra på stora högtalare i Klubb miljö.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BjornSilver Postat 28 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 28 januari 2005 FÖR DET FÖRSTA , SÅ UPPFATTAS DET SOM DU SKRIKER OM DU Hela tiden sriver med stora bokstäver.. Den enda jag vill anmärka på var dina Kagge fill som slog vänster/Höger , Detta gör sig inte bra på stora högtalare i Klubb miljö.. Annars förutom kaggen som e cepe 🙁 vad tycker du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 28 januari 2005 Dela Postat 28 januari 2005 Vackert =). Jag kan inte så mycket om hur trance ska låta men jag tyckte om det. =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
zeblar Postat 28 januari 2005 Dela Postat 28 januari 2005 Fint som snus, får en 4:a av mig oxå. Även om du kunnde krämat på med ytterligare ett par arpeggios lite här och var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BjornSilver Postat 28 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 28 januari 2005 Fint som snus, får en 4:a av mig oxå. Även om du kunnde krämat på med ytterligare ett par arpeggios lite här och var. HaHa tack som faaan, detta e ju ett lyckoforum, har bara fått bra respons 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SLC-trax Postat 28 januari 2005 Dela Postat 28 januari 2005 Det här var ju rätt snyggt. Stark 3,6/5.. Snyggt producerad. Förutom disten på leadsynthen, den var lite väl digital kanske. Runt 3:26. Men... Mer än halva låten är ju intro/break. Ska du ha så långa sektioner med det, bör låten vara typ dubbelt så lång, tycker jag. Skulle även gillat lite djupare EQ:ad bas i denna låt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 28 januari 2005 Dela Postat 28 januari 2005 Ljudbild: Helt ok, men önskar lite mer bas. Hihaten tenderar att ta över, kanske backa lite på den? Om låten så tycker jag att den saknar ett starkt tema. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BjornSilver Postat 28 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 28 januari 2005 Det här var ju rätt snyggt. Stark 3,6/5.. Snyggt producerad. Förutom disten på leadsynthen, den var lite väl digital kanske. Runt 3:26. Men... Mer än halva låten är ju intro/break. Ska du ha så långa sektioner med det, bör låten vara typ dubbelt så lång, tycker jag. Skulle även gillat lite djupare EQ:ad bas i denna låt. oki ska ta åt mig o skruva lite, men har bara suttit 6 timmar med den så det får komma i alutfasen o längden på låten håller jag på o dona med, skriker till när jag tycker den e färdig 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oblivian Postat 4 februari 2005 Dela Postat 4 februari 2005 Tjo! Var ju tvungen o kommentera detta trevliga stycke. Skön låt tyckte jag baskaggen blev lite tam frammåt slutet, var bra tryck i början sen försvann den lite tyckte jag. Håller nog med en av föregående talare vad gäller vänster/höger fillsen, blir nog lite snyggare om du tar bort den panoreringen. Vill höra fler låtar som du har gjort, typ nu! 😄 /henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.