Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag vet inte vad som har hänt, men nu när jag helt plötsligt ska spela in basgångar så blir ljudet från basen till korta blippljud, eller pickljud.

Det låter som det ska så länge jag inte spelar in, men så fort jag spelar in blir det bara väldigt korta pickljud från basen. Jag trodde först att det kunde ha något att göra med den refillen jag tagit hem och kör i NNXT, men när jag spelade samma basgång i Subtractorn på vilket basljud som helst så var det samma sak där.

Jag har ingen aning om hur jag ska få den att fungera som den gjorde tidigare.

......

Märker nu att det faktiskt blir samma sak med vilket ljud jag än använder mig av. Orglar, trumpeter, rubb och stubb. Tog hem ASIO4All-drivarna också och det är samma sak med dom.

Redigerat av Aleph
Annons
Postat

Om du drar en linje på typ 10 sec, låter det inte i tio sec? ''

Kolla Release på NNxt,n om den står på noll så dra upp den....kolla Amp envelope "R" på subtractorn så att inte den står i botten...

peace!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.