I_SoLaTE Postat 28 januari 2005 Postat 28 januari 2005 (redigerat) Man skulle alltså göra en presentation? Ok då, eftersom alla andra gör det antar jag att det kan räknas som socialt acceptabelt att uppvisa sitt ego! Jag heter Erik Möllervärn, är 22-år och är "musiker" sedan 13-års ålder. Jag har min bakgrund i metal och hårdrock (snöade in på AC/DC när jag var 6 år och har inte tagit mig ur det missbruket). Jag har dock alltid haft en bred musiksmak och har mer och mer letat mig till electronica på senare dar (även om jag aldrig kommer ge upp min älskade hårdrock). Jag producerar själv lite electronica, mest dnb och house, men på en väldigt amatörmässig nivå. Jag hoppas dock att jag kommer utvecklas och kommer kunna tillämpa alla de idéer som jag dras med. Ett steg i den riktningen är att jag ska praktisera hos min husgud Bugge Wesseltoft i hans studio "Bugges Room" i vår. Jag hoppas att jag kommer få en hel del tips av denne mästare, men som totalt okunnig när det gäller studioteknik och datorer och allt vad det kan innebära så hoppas jag även kunna få tips här, vid behov. Har redan fått en hel del hjälp här. Jag är väldigt intresserad av ljudteknik och min plan här i livet är att så småningom starta en egen professionell studio. Jag planerar att gå ljudingenjörsutbildningen i Piteå framöver, om jag lyckas komma in. Ja, där har ni mig i ett nötskal. Redigerat 28 januari 2005 av I_SoLaTE
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.