debatt Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 (redigerat) Satt med en lista och kom på att jag glömt detta med Reflektionsfilter för inspelning och hade planer på en Vicoustics Reflection Filter ordinarie 995;- från emusic, nu 795;-. Har inte köpt sånt tidigare för jag var inte 100 på modellen, men den var ju billig, så... Men så snubblade jag över den här istället, RoXdon VB-1 Vocal Booth. En justerbar, ställbar historia i metall och där pyramidmaterialet på insidan, hur mjukt eller hårt det nu är och består av, sägs ta bort reflektioner inuti skärmen som inte de "vanliga" reflektionsfiltren gör, enligt deras reklam/info. Hmm. Det kan bli reflektioner inuti ett reflektionsfilter också alltså? Då var det ju inte stor vits... 😄 Hursomhelst, trots allt tycker jag att detta RoXdon VB-1 Vocal Booth reflektionsfilter ser gediget ut, men jag hittar det bara i UK och nästan då bara hos misdirect. Särskilt gillar jag att man kan vinkla det olika. Ca 1700 SEK inkl frakt. Här är en länk till RoXdons sida. Nån som har det här? Redigerat 29 november 2010 av debatt
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.