Rundberg Postat 28 november 2010 Postat 28 november 2010 Hej 😉 Jag undrar om det finns någon sida med en sökmotor som man kan få fram upphovsmännen på låtarna? MVh Rundberg
kyaal Postat 28 november 2010 Postat 28 november 2010 Om man är inloggad på Stim så kan man söka där.
Rundberg Postat 28 november 2010 Trådstartare Postat 28 november 2010 Om man är inloggad på Stim så kan man söka där. Även internationella?
Rundberg Postat 28 november 2010 Trådstartare Postat 28 november 2010 Vilka låtar ? Vilka som helst? Ingen speciell.
spass Postat 28 november 2010 Postat 28 november 2010 (redigerat) Även internationella? man kan endast söka låtar från personer som är anslutna till stim vad jag vet finns det ingen sida på nätet utan man får kontakta stim direkt så talar de om vem som är upphovsman edit: enligt kyaal så går det och kanske har han rätt det är något år sedan jag sökte på stims sida så kanske är det ändrat Redigerat 28 november 2010 av spass
Fredrix Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 På Discogs brukar det gå att hitta en hel del intressant info om upphovsmän om man tittar under credits. Går även att se på vilka låtar en viss person omnämns osv...
Piccazzo Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 (redigerat) Allmusic.com har även info om vilka som medverkat på skivan/låten. Redigerat 29 november 2010 av Piccazzo
Sonefors Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 www.discogs.com är den enda jag känner till och använder. //F
Mr Keys Postat 29 november 2010 Postat 29 november 2010 Brukar hitta den mesta infon på wikipedia.... Fast det måste säkert vara hyggligt stora projelkt för att nån ska palla lägga upp info där.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.