debatt Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Följande nådde mig precis nu, SvD på Nätet: Landstingen Denna tråden handlar egentligen om det faktum att man mer eller mindre hör det dagligen, att de andra politiska partierna har misslyckats i och med att SD har kommit in i Riksdagen och kommunerna och fortsätter att gå framåt, nu senast i landstingsundersökningarna. På vilket sätt har de andra partierna misslyckats? Vad menar man med det uttrycket? Beror misslyckandet i att de inte har fört SDs politik, är det vad man menar? Eller menar man att det fanns en annan politik som de andra politiska partierna skulle ha fört, som mer hade attraherat medborgarna som röstar? Hur skulle den ha sett ut? Jag förstår inte vad misslyckandet består i när man menar att det är de andra politiska partiernas fel. Jag tycker inte det presenteras alls i debatten. Det är bara en lucka. 🤪
SadamJR Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Jag tror att man menar att man misslyckats med invandringspolitiken, alternativt hur man presenterar den. Kanske oftast det senare.
Dingbats Postat 27 november 2010 Postat 27 november 2010 Samtliga partier utom SD har misslyckats med att föra fram att de vill någonting överhuvudtaget förutom att omfördela pengar.
debatt Postat 27 november 2010 Trådstartare Postat 27 november 2010 Samtliga partier utom SD har misslyckats med att föra fram att de vill någonting överhuvudtaget förutom att omfördela pengar. Att man vill omfördela pengarna är väl ändå också något att vilja? Förmodligen det område som dessutom är mest ideologiskt talande oavsett åt vilket håll man fördelar.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.