Kringlan Postat 28 januari 2005 Postat 28 januari 2005 (redigerat) sadar nu ar jag i Tanzania.. Inga svenska bokstaver har sa klaga inte pa min stavning.. Kommer val terrorisera proffsen har med lite fragor nu och da. tankte borja lite med en liten undran som inte alls har med musik att gora.. jag har ju spelat in en del film, och ett av projekten jag kommer holla pa med har nere ar att hjalpa lite killar har med film och sadant. Dom har ju tyvarr sallan dvd spelare so jag moste fora over film fran digitallredigeraren pinnacle till vhs. Vad exakt behover jag for det? Dom har VHS spelare men inte mycket mer.. Fan att man allt man gjorde i skolan va sa javla hitech Redigerat 28 januari 2005 av Kringlan
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 28 januari 2005 Postat 28 januari 2005 vilket pinnacle har du? kor s-video eller RCA. RCA kan enkelt konverteras via adaptrar till scart (som finns pa de allra flesta videobandspelare på marknaden. ) for jag antar att det inte finns DV pa dem?
Midori Postat 28 januari 2005 Postat 28 januari 2005 vilket pinnacle har du? kor s-video eller RCA. RCA kan enkelt konverteras via adaptrar till scart (som finns pa de allra flesta videobandspelare på marknaden. ) for jag antar att det inte finns DV pa dem? hehehe...meeen har du åkt dit nu...tråååk...men hoppas du har det bra där nere...det är juh varmt där i alla fall..du får la hälsa afrikanerna från mej..heheh
Kringlan Postat 29 januari 2005 Trådstartare Postat 29 januari 2005 Tror jag har lost problemet... filmen gor ju att exportera tillbaka till kameran nar man e klar med den, och darifran till videospelare. O ja det e varmt som bara faaan. Gick pa en av deras marknader idag dar dom saljer allt mellan himmel och jord, vi tre vollontarer var dom enda vita dar
Kringlan Postat 31 januari 2005 Trådstartare Postat 31 januari 2005 Dom ar faktiskt inte sarksilt musikaliska har nere.. mest korrupta >P.. sk ase om jag hittar en dock
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.