Ellison Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Hej! Jag är en tjej som älskar att sjunga och har gjort det sen jag var liten. Nu är jag intresserad av att samarbeta med någon! Kanske är det någon som behöver en sångerska till en låt eller att ni vill samarbeta på det sättet att vi gör en låt tillsammans. Jag är öppen för förslag! Hör av er!
Piccazzo Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 För att maximera svar bör du : Ange vilken stad du bor i. Gärna lägga upp låtar du tidigare spelat in. Gärna ange i vilken stil du känner dig mest bekväm i. Referenser på låtar som du skulle vilja spela in , m.a.o tex låtar i stil med Pink , Kelly Clarkson eller Carola , Shirley Clamp etc Om samarbetet är för att du vill sjunga ( demosång ) eller för att du eventuellt vill släppa egen skiva. Om du även skriver texter eller om du enbart är intresserad av att sjunga ( demosång )
Ellison Postat 24 november 2010 Trådstartare Postat 24 november 2010 Jag bor i Eskilstuna och är intresserad av att sjunga det mesta, helst rock, pop eller jazz. 🙂 Jag har skrivit några texter tidigare men har tänkt att försöka komma igång med det igen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.