SadamJR Postat 22 november 2010 Dela Postat 22 november 2010 Ser på väderleksrapporten att vintern är här. De närmaste dagarna kan det bli en halvmeter snö, och i nästa vecka kan det bli femton grader kallt även på dessa sydliga breddgrader. Själv avskyr jag eländet. Vet inte om jag står ut med ännu en vinter som den förra. Funderar på dubbdäck till cykeln och broddar till skorna. Är det någon som vet vad en spark kostar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 november 2010 Dela Postat 22 november 2010 En spark i röven och en tillsägning för otillbörligt gnäll kan du få gratis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 22 november 2010 Dela Postat 22 november 2010 Ja, häromdan sa de att det har varit 10 grader kallare i hela landet i genomsnitt sett över dygnen den senaste tiden jämfört med vad det brukar vara. 10 grader!! Det är mycket det. Jag tror INTE ALLS det blir som förra vintern. Det blir mycket värre, kallare om inte annat. Å andra sidan så ska ju den värsta akuta kylan nu lägga sig om knappt tre veckor. Våren sedan? En spark kan vara billig, det beror lite på var den ska träffa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 22 november 2010 Dela Postat 22 november 2010 Modell Kickspark Max hos Värmland Adventures. 2195;- plus frakt. Finns i fem färger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 23 november 2010 Trådstartare Dela Postat 23 november 2010 En spark i röven och en tillsägning för otillbörligt gnäll kan du få gratis. Sa mannen som startat en tråd om att det är för mycket smilfinkar på detta forum. Håll dig till ämnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 23 november 2010 Dela Postat 23 november 2010 Själv avskyr jag eländet. OK. Men har du förmågan att känna glädje för alla småkids som älskar vintern? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 23 november 2010 Trådstartare Dela Postat 23 november 2010 OK. Men har du förmågan att känna glädje för alla småkids som älskar vintern? Har inga problem med det. Undrar dock varför det är så svårt att få ut barnen på rast idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 23 november 2010 Dela Postat 23 november 2010 Har inga problem med det. Undrar dock varför det är så svårt att få ut barnen på rast idag. De kanske är roade av den buttra tanten som bara stirrar ut genom klassfönstret och fnyser hela tiden. Förresten så syftade jag med småkids inte på skolbarn. Jag menar på de här små goa liven som står där med stickade tumvantar, vinteroverall som får dem att se ut som små Michelingubbar, i mössa med stor rund tofs samt snorig näsa, och som knappt kan vänta på att få dra upp pulkan uppför kullen för ännu ett race nedför. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BurninSven (oregistrerad) Postat 25 november 2010 Dela Postat 25 november 2010 Vinter är ok, ett jävla skottande bara men det är inte så jävla skoj att klippa gräs heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 25 november 2010 Dela Postat 25 november 2010 Oavsett vad man tycker har man inte så mycket val. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Demonproducenten Postat 26 november 2010 Dela Postat 26 november 2010 Oavsett vad man tycker har man inte så mycket val. man kan flytta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 27 november 2010 Dela Postat 27 november 2010 Hälsar på föräldrarna. 73 cm snö. ... de bor i götaland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 27 november 2010 Trådstartare Dela Postat 27 november 2010 Hälsar på föräldrarna. 73 cm snö. ... de bor i götaland. Såg du några av de där goa små liven som står där med stickade tumvantar, vinteroverall som får dem att se ut som små Michelingubbar, i mössa med stor rund tofs samt snorig näsa, och som knappt kan vänta på att få dra upp pulkan uppför kullen för ännu ett race nedför. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 27 november 2010 Dela Postat 27 november 2010 nej, här bor bara pensionärer nu för tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 27 november 2010 Dela Postat 27 november 2010 Såg du några av de där goa små liven som står där med stickade tumvantar, vinteroverall som får dem att se ut som små Michelingubbar, i mössa med stor rund tofs samt snorig näsa, och som knappt kan vänta på att få dra upp pulkan uppför kullen för ännu ett race nedför. Valentins värld? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 27 november 2010 Dela Postat 27 november 2010 Valentins värld? De flestas värld, skulle jag vilja påstå. I SadamJRs värld verkar barn under sju år inte existera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 27 november 2010 Dela Postat 27 november 2010 nu fattar jag vad som händer här. Det är molnfritt, solen skiner. ändå snöar det ymnigt. På aftonbladet pratas det om snökanonen östersjön, men man har tydligen glömt snökanonen vättern. Den producerar uppenbarligen mycket mer snö. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 27 november 2010 Dela Postat 27 november 2010 Om två veckor ska det bli vår har de sagt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 2 december 2010 Dela Postat 2 december 2010 Jag är jättemycket emot vintern. Värk i hela kroppen och hela huden kliar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 5 december 2010 Dela Postat 5 december 2010 (redigerat) Själv så älskar jag Vintern och kylan, hatar när det är varmt och jäkligt på sommaren kan inte göra nånting då rena tortyren när man är ute. Redigerat 5 december 2010 av hellfog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 6 december 2010 Dela Postat 6 december 2010 Jag var i Bordeaux när de slog värmerekord med 52 plus. Det var underbart och precis lagom! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 6 december 2010 Dela Postat 6 december 2010 Galet att tycka att 52 plus är lagomt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 december 2010 Dela Postat 9 december 2010 -52 är inte heller så lagomt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.