D200 Postat 20 november 2010 Dela Postat 20 november 2010 Jag har Dropbox men vet inte hur man kan dela med sig en mapp vilket antagligen blir enklast? Eller finns det nåt annat tips? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 20 november 2010 Dela Postat 20 november 2010 (redigerat) Finns annars http://megaupload.com/ Jag är intresserad. Man kan aldrig få nog av Presets. Redigerat 20 november 2010 av hellfog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polder Postat 20 november 2010 Dela Postat 20 november 2010 Jag är intresserad =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sadomachine (oregistrerad) Postat 20 november 2010 Dela Postat 20 november 2010 Ja skicka bara... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D200 Postat 20 november 2010 Trådstartare Dela Postat 20 november 2010 Lättast är kanske att zippa dem? Så det blir EN fil bara? Det är inte så många, runt 10 men om någon gillar dem så är det kul...kul att sitta och skruva lite när man har tråkigt... Kommer länk snart... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 20 november 2010 Dela Postat 20 november 2010 Japp zippa du. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D200 Postat 20 november 2010 Trådstartare Dela Postat 20 november 2010 Man ska ju kunna välja att kopiera länken till en fil men jag får inte ens det alternativet...vettefan vad som är fel... Windows 7 och dela filer verkar inte klockrent...om det nu är det som är fel...? Kuken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D200 Postat 20 november 2010 Trådstartare Dela Postat 20 november 2010 Nu tror jag det funkar...man är ju lika säker som Gitarr-Nilsson... 😕 http://db.tt/eaAbpA0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D200 Postat 20 november 2010 Trådstartare Dela Postat 20 november 2010 Sög det totalt? Total tystnad råder.... 😆 Det är inga direkta avancerade grejer...om jag säger så... 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
freddryer82 Postat 26 november 2010 Dela Postat 26 november 2010 Jag ska checka dem ikvæll och återkommer:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D200 Postat 26 november 2010 Trådstartare Dela Postat 26 november 2010 Jag ska checka dem ikvæll och återkommer:) Jo, kul om nåt funkar... Om man inte orkar ratta eller är för snål för att köpa. :-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.