thequeenofhardrock (oregistrerad) Postat 19 november 2010 Postat 19 november 2010 (redigerat) Nya producenter och latskrivare sokes till diverse kommersiella projekt Genre: Pop, Rock och Hardrock men aven R&B och Dance Jag ar sjalv latskrivare & producent (bade solo och team) och soker just nu framst nya producenter. Droppa tracks i min dropbox om detta later intressant. xoxo Redigerat 19 november 2010 av thequeenofhardrock
Mellony Postat 19 november 2010 Postat 19 november 2010 (redigerat) Vad för kommersiella projekt? Lite väl naken beskrivning! EDIT: Skickade över en låt btw. Redigerat 19 november 2010 av Mellony
Popskydd Postat 19 november 2010 Postat 19 november 2010 Lite mer info hade varit uppskattat. Jag har också skickat över en låt så spana gärna in den. 1
thequeenofhardrock (oregistrerad) Postat 19 november 2010 Postat 19 november 2010 Fler producenter och latskrivare sokes for komplettering till ett av de latskrivarteam jag jobbar med. Power pop avsedd for kvinnlig sangrost efterlyses extra mycket, garna lite okonventionell och absolut med attityd. Kan tyvarr inte beratta mer just nu, ledsen for det - annars hade jag sjalvklart gjort det. Verkar ju finnas supermycket talangfullt och oupptackt folk ar, so keep dropping songs in my box 🙂 xoxo
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.