Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej. Jag köpte ett infrasonic windy 6 ljudkort på 4sound under deras jätterea i våras. det var så billigt så jag köpte utan att kolla upp va de va. typ 70-80% rabatt, och en ren chansning.

jag har ångrat det sen dag ett för jag har stora problem med det. helt plötsligt så börjar det knastra om det när jag spelar in och tagningarna förstörs. jag mailade företaget och de sa att jag skulle trixa lite med latency, vilket inte gjorde nån skillnad.

Nu tror jag att detta är ett extremt ovanligt ljudkort så det kanske inte är någon som har det men om någon har nåt generellt tips om hur man får bukt med knaster så får ni gärna hjälpa mig! så jag slipper köpa ett nytt, vilket jag kanske borde ändå eftersom det inte är ett särskilt bra ljudkort.

Mvh

Josef

Annons
Postat

sorry. jag har macbook och logic pro 8

Hahaha !Så blir det när man har en mac dom är för klena 😛

Nä!! jag bara skojade kunde inte hålla mej 😄 det är som gilbert säger mycket beror på hårdvarukonflikter.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.