Broghard Postat 9 november 2010 Dela Postat 9 november 2010 Hejsan på er. Efter att mitt saffire LE dog på mig så drog jag igår och köpte mbox3 mini.. sjukt bra ljudkort av det jag än så länge erfarat... dock måste jag fråga.. är PT LE så slött att starta i windows 7 (64bit) det tar ca 2-3 min att starta upp.. // B Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 13 november 2010 Dela Postat 13 november 2010 Helt beroende på din dator. då protools är kinkigt och bara fungerar felfritt på en handfull datorer. kolla avids hemsida om du vill veta mer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 14 november 2010 Dela Postat 14 november 2010 ?????? Helt beroende på din dator. då protools är kinkigt och bara fungerar felfritt på en handfull datorer. kolla avids hemsida om du vill veta mer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 14 november 2010 Dela Postat 14 november 2010 NU har Avid slutat med LE 8 på deras hemsida. http://avid.custkb.com/avid/app/selfservice/search.jsp?DocId=380551 men ungefär det jag menar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.