Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej! Har precis gått över från Logic 7 till 9. I 9:an vil jag lägga allt audio på extern HD, även Apple loop libary. Nu är frågan: Hur kan jag tala om för Logic att läsa dessa på extern plats och inte installerade i biblioteket? Går det och i så fall hur gör jag? Dom looparna jag snackar om är alltså dom som är knytna till Loop libary i Logic.

Någon som vet?

Annons
Postat
Nu är frågan: Hur kan jag tala om för Logic att läsa dessa på extern plats och inte installerade i biblioteket? Går det och i så fall hur gör jag?

Du kan flytta dina loopar vart du vill och sedan i Loops drar du bara in mapp efter mapp och väjer Current Location.

Då läggs lopparna och ljuden in i Loops Browser men är kvar på den HD du valt att lägga dom i.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.