Gäst Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 (redigerat) Jag och min kollega söker demosångerska för omedelbar inspelning i Stockholm och/eller Malmö. Vi eftersöker en tjej som är: - lätt att jobba med - kommer i tid till inspelning - gillar att bidra till den kreativa processen - rutinerad Vår ambitionsnivå är att hitta en sångerska som vi kan jobba med på nuvarande och kommande projekt. Vi är: - två låtskrivare och producenter - skriver på uppdrag åt andra - men pitchar även eget material till förlag - goda kontakter inom förlagsbranschen - har släppt musik (genom förlag) - jobbat inom förlagsbranschen och digital musikdistribution - jobbar idag med copyright Intresserad? Maila till: robin@lulliloomusic.com Och bifoga gärna länk till referensmaterial tillsammans med beskrivning av dig själv! Redigerat 8 november 2010 av Robin Åkesson
AnthonGold Postat 14 november 2010 Postat 14 november 2010 Hallå där Robin!! Söker ni inte Demosångare också? Jag var precis inne på er hemsida och hörde en låt som ni har på er hemsida. Och det lät väldigt intressant tycker jag! Alla erfarenheter är bra erfarenheter, jag jobbar som skådespelare här i Sverige, men vill nu sattsa mer på musiken, då jag tycker det är roligare. Så att hjälpa till som Demosångare är bara roligt! Gör ni samarbeten också? Gör det är såhär att jag är sångare och låtskrivare. Men jag kan ingenting om att prducera musik, eller göra melodier. Så det hade varit sjukt motiverande och kul att få samarbeta med någon som vet vad den gör.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.