sam Postat 26 februari 2004 Postat 26 februari 2004 Hej alla, nybliven prennumerant här. En nöjd sådan (hittills iaf). Har producerat en del och håller just nu på med ett soul/rnb/hiphop - projekt. Inget material därfrån än, men vårt förra project finns tillgängligt på : www.mayproject.tk gå gärna in och lyssna. Indíelabeln som vi jobbar under heter soulproduction, och det är på soulproduction.com som kommande låtar kommer att läggas upp. Vi är oftast intresserade av sammarbeten, främst med duktiga, soul -sångare/sångerskor. Bara att höra av sig.... Tack för mig! :-)
sam Postat 26 februari 2004 Trådstartare Postat 26 februari 2004 ge gärna respons om ni har tid att lyssna! sam
tordA Postat 27 februari 2004 Postat 27 februari 2004 Sval, ©OOL RnB Soul med Jazz stänk veckans udda takt/rytm: "Laughing at you" hahaha: vinylknaster på "Find some truth" Veronica har en bra röst. 😄
sam Postat 28 februari 2004 Trådstartare Postat 28 februari 2004 hehe.. vinylknaster e väl inget att skratta åt.. :-) Låtarna e gammla... de flesta iaf.. nya grejjer finns på slowmo.se
hackeman Postat 28 februari 2004 Postat 28 februari 2004 Helskönt!! Det här skulle jag kunna låta gå i bakgrunden när jag ska varva ner efter en stressig arbetsdag.. Veronicas röst är passar perfa till den softa musiken!
Coffeemidget Postat 29 februari 2004 Postat 29 februari 2004 Damen sjunger ju splendid. Annars va de lilla jag hörde lite finesslös trummplonkasequencing.. Men lyssna inte på mig, de e bara jag som är emot övertydlig sequence trummning, de e ju en smaksak. Svinbra annars! keep ånn trucking.
sam Postat 29 februari 2004 Trådstartare Postat 29 februari 2004 tack... kul o höra. Jag är under utveckling :-)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.