PeteK Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Är du en riktig rackare på på klaviatur? Sugen på att lira/spela in några grymma powermetal låtar? Låtar finns, sångare finns, feta gittarister finns. Låtar kan skickas vid visat intresse. Metal!
Neosus Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Vill ni bara ha pålägg? Har ni smakprov så man kan känna lite på´t? Får man betalt? Osv osv.. 😕 Jens J har jag ingen aning om vem det är men jag e riktigt grym.. 😄
PeteK Postat 4 november 2010 Trådstartare Postat 4 november 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Jens_Johansson skickat pm...
slejnard Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Låtar finns, sångare finns, feta gittarister finns. Metal! Men...- hur feta är gitarristerna är frågan?😕 ( BB King, Yngwie eller Paul Gilbert storlek..) Sorry för offtopic men kunde inte hålla mig. 😊
drloop (oregistrerad) Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 (redigerat) Precis slej, hur feta är dom? Jag är riktigt fet och keyboardist... men inte ond... Redigerat 4 november 2010 av drloop
PeteK Postat 4 november 2010 Trådstartare Postat 4 november 2010 Men...- hur feta är gitarristerna är frågan?😕 ( BB King, Yngwie eller Paul Gilbert storlek..) Sorry för offtopic men kunde inte hålla mig. 😊 haha... jag brukar svänga nånstans mellan feta och smala Yngwie... 😆
PeteK Postat 5 november 2010 Trådstartare Postat 5 november 2010 För att återgå till ämnet. Lirar du synth? Gillar du att arra Fett, nu när vi ändå är inne på det ämnet. 😉 Så hör av dig!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.