Jump to content
Annons

Paz och oseriositet i branschen


hackeman

Recommended Posts

Annons

Läste de gamla trådarna från PAZ och fnissade lite för mig själv..

Det är bättre att vara i en riktig studio isåfall med dolby & sånt så det låter som en skiva..

😉

🙂

Hittade inget att tillägga om branschens oseriositet... detta var humor för mig..

Redigerat av demoniqus
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja lysande.. Paz är ju det bästa som hänt forumet i min mening.

Trodde ett tag att det var Åaz som kommit tillbaka i skepnat av Garcia. Men ack. Hacke slapp dock ur sig att han visste vem Paz egentligen är och jag vill verkligen veta.

Han har ju sagt helt odödliga saker, sök på forumet efterr hans 4 inlägg, alla är ju helt fantastiska. Jag har vid ett flertal tillfällen övervägt att citera honom i min signatur men aldrig kommit till skott 😉

Och jag vill fortfarande veta vem han är!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fixade signaturen nu 😆... Ooo så bra 🙂.. Han är ju så jävla skön.. Hela hans citat här nedan är ju bara för bra, men det som får mig att trilla av stolen är slutklämmen: "Det är bättre med riktiga instrument, typ piano".. hahahaha oo.. jag får tårar i ögonen varje gång jag läser det 🙂

Angående oseriositet i branchen ser jag fram emot garcias alias. Johnsons hemsida!.. Jajävlar

[edit] Hacke säg vem han är för fan, jag har ju fyllt år och allt och åker iväg! 😉

Redigerat av Kringlan
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillade hifi-killen som påstod att sm57:or var dynamiska leksaksmikrofoner och hävdade att man minsann skulle använda sig av "nueman" mickar istället, för då blev det minsann hifi. 😛

Annars tycker jag att det är synd att man låser tråden om chris&co... alltid kul med civiliserade krig... det var ju knappast seka och gunilla klass?!?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillade hifi-killen som påstod att sm57:or var dynamiska leksaksmikrofoner och hävdade att man minsann skulle använda sig av "nueman" mickar istället, för då blev det minsann hifi.  😆

Annars tycker jag att det är synd att man låser tråden om chris&co...  alltid kul med civiliserade krig... det var ju knappast seka och gunilla klass?!?

Älskar utrycket Hi-fi över huvud taget. det är så ljudnördifierat. Måste alltid hålla mig för skratt när dom säger det i musikaffärer 🙂

Ja.. Det var ju itne Erik Hoffstein varning på den tråden tycker jag. Ingenting håller ihop ett samansvetsat forumgäng som möjligheten att hacka ner på någon helt annan 🙂

[edit] är det bara jag eller är det inte lite typiskt Oldsberg att komma in och säga en sista sak och sen låsa tråden?... Han måste ha sista ordet va? 🙂

Redigerat av Kringlan
Link to comment
Dela på andra sajter

Hacke vet vem Paz ar.. men han vagrar saga.. :rolleyes:

Vi maste overtala honom!

Han pastod nat om att allt var mycket roligare om jag inte visste vem han var? Men jag vill faktiskt verkligen veta, oavsett 🙂

Om jag inte far veta kommer jag fanimej smalla upp en poll im saken sa far forumet pa demokratisk vag avgora om vi ska fa veta vem han ar eller nat >P

Redigerat av Kringlan
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
Hacke, för böveln, kan du inte ge en ledtråd? Får man gissa att han som ligger bakom "Paz" inte längre är aktiv på forumet....?

Det var inte nattmössan om det var det du menade... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...