depp Postat 2 november 2010 Dela Postat 2 november 2010 har precis fixat cubase 5.. I mixern så syns somsagt inte volym meters'en.. så jag kan inte ställa in volymen på mina audio filer via mixern. Stereo out/in har därimot meters som jag kan ratta på.. kanske inte så svårt och lista ut vad jag behöver hjälp med... hur fixar jag detta problem? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Demonproducenten Postat 2 november 2010 Dela Postat 2 november 2010 har precis fixat cubase 5.. I mixern så syns somsagt inte volym meters'en.. så jag kan inte ställa in volymen på mina audio filer via mixern. Stereo out/in har därimot meters som jag kan ratta på.. kanske inte så svårt och lista ut vad jag behöver hjälp med... hur fixar jag detta problem? 🙂 kolla i manualen eller kontakta supporten och det är nog reglar du menar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
depp Postat 2 november 2010 Trådstartare Dela Postat 2 november 2010 (redigerat) jo det är nog reglarna jag menar. Jag har kollat manualen.. men ittar ingenting om det... Redigerat 2 november 2010 av depp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Demonproducenten Postat 2 november 2010 Dela Postat 2 november 2010 jo det är nog reglarna jag menar. Jag har kollat manualen.. men ittar ingenting om det... sök på fader Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
depp Postat 2 november 2010 Trådstartare Dela Postat 2 november 2010 okey nu har jag sökt.. och det ända jag fått reda på är att det jag vill få fram heter channel fader... står dock ingenting om varför den är borta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 2 november 2010 Dela Postat 2 november 2010 Svårt att säga. Du kanske inte har aktiverat den i den mixervy som du använder? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.