Morsan Postat 30 oktober 2010 Dela Postat 30 oktober 2010 Köpte digitala trumsetet Kick it från Big Beat på musikbörsen åt sexåringen i julas.Han har blivit rätt bra på trumsetet moch kan lira med i vissa låtar hyfsat men har misshandlat kitet ordentligt?Har inte hittat nåt på Musikbörsens hemsida.Vi har försökt att meka lite själva och delvis lyckats men sen har sonen lyckats "banka upp" problemen igen som glappkontyakt osv...:S.Vet nån här om dom olika "trummorna"finns att byta ut?🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Morsan Postat 30 oktober 2010 Trådstartare Dela Postat 30 oktober 2010 oops smög sig visst in en del fel men timmen är sen för en småbarnsmorsa..men ni begriper väl ändå antar jag:D.Mycket tacksam för svar:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lundberg Postat 30 oktober 2010 Dela Postat 30 oktober 2010 Hm... Jag har ett likadant, men vet dessvärre ingenting om reservdelar. Det måste ju finnas såna därna pads att köpa, även om de inte blir exakt likadana. Frågan är hur dyrt det blir bara. Inte mycket till hjälp... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Morsan Postat 31 oktober 2010 Trådstartare Dela Postat 31 oktober 2010 jag har funderat på det också..hela setet var ju rätt billigt och om det går sönder mycket kan man undra om det är lönt..hmm..undrar hur mycket som kan gå på garanti.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fulis Postat 31 oktober 2010 Dela Postat 31 oktober 2010 Här finns mycket lösa delar till trummor. http://www.thomann.de/se/e_trummor.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mucko Postat 31 oktober 2010 Dela Postat 31 oktober 2010 Har dom inte ett års garanti? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Morsan Postat 31 oktober 2010 Trådstartare Dela Postat 31 oktober 2010 Jo..det har dom ju..ska kolla garantin 🙂 och om det inte går av nån anledning ska jag kolla thomann..är faktiskt teoretiskt sett kund där redan.Registrerade mig förra året.Måste ju försöka underhålla hans musikintresse och ha honom borta från den organiserade sporten 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.