Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag ääälskar denna rapparen! Jag gillar personligen inte svenska rappare annars, tycker Looptroop, kapten röd och Timbuktu suger en aning! Men denna rappare är extremt bra! Jag tycker att rap är förnedrande mot kvinnor men denna låten är bäst!! Tycker ni inte det har ni ingen musiksmak! SVERIGES BÄSTA RAPPARE! 😆

Redigerat av arraf911
Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

Ööööö.... jag tyckte det var lite trött... men det är ju bara jag förstås, själv kan jag bara rapa på det gamla viset.

sadomachine (oregistrerad)
Postat

Jag har uppenbarligen inte heller någon musiksmak tack och lov.....

Påminner han inte lite om PSTQ?, fast pstq hade ju lite roliga texter till skillnad från den här luffaren.

Burundi (oregistrerad)
Postat

Nej detta är inte Sveriges bäste rappare. Hyfsad men knappast över medel.

Postat

"rappare är förnedrande mot rappare". Du förnedrar rappparna....

• Gilla 1
Postat (redigerat)

"rappare är förnedrande mot kvinnor", säger du

Du förnedrar rappparna....

Redigerat av mickestrang
Postat (redigerat)

Enligt mig bättre med sjukt prickande text (massa konstiga bilder i videon, har inget med låten att göra):

Förresten, vadå förnedrande mot kvinnor? Aldrig hört folk rappa om politik eller nåt annat? Lyssnat för mycket på Ludacris?

Redigerat av Rabieshund
Postat

Kapten Röd är väl ingen rappare? Är inte han en Toaster och sjunger reggae? För övrigt har jag nog hört bättre rappare. Det är väl vilket flow dom har och möjligheten att vara "in the box" och kunna gå ur den med bibehållen rytmik i underlinen som skiljer en bra och dålig rappare åt. Min personliga åsikt.

Postat

Jag tycker att rap är förnedrande mot kvinnor

Uhm. Hur kan en konst-/musikform vara förnedrande mot kvinnor? Det vore som att säga att sång är förnedrande mot katter eftersom det nog finns någon som skrivit en förnedrande sång mot katter.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.