Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

William_Holman_Hunt_-_Selfportrait.jpg

Detta kallar jag skägg!

Tänk att den här jävla Alexander Bard dyker upp överallt!

Annons
Postat

Jag funderar seriöst på att bara raka ena sidan. Så har jag aldrig sett nån ha det.

Peter hamill hade det på ett skivomslag. Han hade dessutom rakat huvudet på andra sidan.

Postat

Hittade en gammal mustaschbild på mig själv i en bortglömd vrå av datorn. Något år gammal men ändå! Tror jag bar muschen en dag eller två.

Vilken läckerbit! Jag blev så till mig att jag nästan klickade på anmäl istället för citera.

• 4 veckor senare...
drloop (oregistrerad)
Postat

Dagens absolut klantigaste.

Trimmar skägg, råkar i detta "tumult" att även trimma bort en del av min ögonfrans. Hur fan gick det till?

Nej jag skulle inte trimma ögonbrynen (dom rycker jag, hua!) , jag var på kinden och trimmade....

Postat

Tänk att den här jävla Alexander Bard dyker upp överallt!

När Alexander Bard dyker upp i Idol tror jag definitivt att skägget får ett uppsving 😄

drloop (oregistrerad)
Postat

Jag har ju mitt alterego Carl Lavil som är bandledare i Manchesterorkestern, frågan är om han inte har ett rejält jädra skägg, eller möjligen en sådan där musche som laxen har på en bild i denna tråd.

Skall nog köra med peruk och lösskägg om vi får spelningar med Manchesterorkestern.

Postat

Undrar om man kan köra med hårborttagningsmedel för att bli av med skiten?

När du väl kommit dithän att du tar hårborttagningsmedel runt anusmynningen så borde även skiten följa med ja.

• 8 månader senare...
drloop (oregistrerad)
Postat

Längstah muschen har nog jag...

Postat

Jag vinner tävlingen längsta näshår!

När jag dör kommer kyrkogårdsbesökarna tro att mina barn har planterat två rakborstar framför gravstenen.

Alla är bäst i någonting, det gäller bara att hitta det!

Prosit.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.