®offe Postat 2 mars 2011 Postat 2 mars 2011 Detta kallar jag skägg! Tänk att den här jävla Alexander Bard dyker upp överallt!
SadamJR Postat 2 mars 2011 Postat 2 mars 2011 Jag funderar seriöst på att bara raka ena sidan. Så har jag aldrig sett nån ha det. Peter hamill hade det på ett skivomslag. Han hade dessutom rakat huvudet på andra sidan.
SadamJR Postat 2 mars 2011 Postat 2 mars 2011 Hade nog fel om det där med huvudet tror jag när jag tänker efter.
joachime Postat 3 mars 2011 Postat 3 mars 2011 Hittade en gammal mustaschbild på mig själv i en bortglömd vrå av datorn. Något år gammal men ändå! Tror jag bar muschen en dag eller två. Vilken läckerbit! Jag blev så till mig att jag nästan klickade på anmäl istället för citera.
drloop (oregistrerad) Postat 28 mars 2011 Postat 28 mars 2011 Dagens absolut klantigaste. Trimmar skägg, råkar i detta "tumult" att även trimma bort en del av min ögonfrans. Hur fan gick det till? Nej jag skulle inte trimma ögonbrynen (dom rycker jag, hua!) , jag var på kinden och trimmade....
Jetblack Postat 28 mars 2011 Postat 28 mars 2011 Tänk att den här jävla Alexander Bard dyker upp överallt! När Alexander Bard dyker upp i Idol tror jag definitivt att skägget får ett uppsving 😄
drloop (oregistrerad) Postat 28 mars 2011 Postat 28 mars 2011 Jag har ju mitt alterego Carl Lavil som är bandledare i Manchesterorkestern, frågan är om han inte har ett rejält jädra skägg, eller möjligen en sådan där musche som laxen har på en bild i denna tråd. Skall nog köra med peruk och lösskägg om vi får spelningar med Manchesterorkestern.
SadamJR Postat 28 mars 2011 Postat 28 mars 2011 Undrar om man kan köra med hårborttagningsmedel för att bli av med skiten?
debatt Postat 28 mars 2011 Postat 28 mars 2011 Undrar om man kan köra med hårborttagningsmedel för att bli av med skiten? När du väl kommit dithän att du tar hårborttagningsmedel runt anusmynningen så borde även skiten följa med ja.
Fidden Postat 12 december 2011 Postat 12 december 2011 Hur går det med julskäggen? Mitt kom igång sent och hinner knappt bli halvfärdigt till jul.
SadamJR Postat 12 december 2011 Postat 12 december 2011 Ser inget behov av den här tråden nu när jag har köpt en skäggtrimmer.
Fidden Postat 12 december 2011 Postat 12 december 2011 mitt är långt...längre än nånsin Längsta skägget? 😮
slejnard Postat 12 december 2011 Postat 12 december 2011 Längsta skägget? 😮 japp...ska slänga upp en bild nån dag
drloop (oregistrerad) Postat 12 december 2011 Postat 12 december 2011 Längstah muschen har nog jag...
®offe Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 Jag vinner tävlingen längsta näshår! När jag dör kommer kyrkogårdsbesökarna tro att mina barn har planterat två rakborstar framför gravstenen. Alla är bäst i någonting, det gäller bara att hitta det! Prosit.
slejnard Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 (redigerat) Nytt skägg! Redigerat 14 december 2011 av slejnard
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.